More

    REE: 5 νέα σχέδια προσθέτει στη γκάμα των μοντέλων της

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η REE Automotive ανακοίνωσε λεπτομέρειες πέντε πρόσφατα σχεδιασμένων αρχιτεκτονικών REEcorner,

    για χρήση στην υποστήριξη μιας ευρείας γκάμας επαγγελματικών EV. Η πλατφόρμα REEcorner επιτρέπει τη σχεδίαση των οχημάτων των πελατών με βάση συγκεκριμένες απαιτήσεις, όπως μήκος, πλάτος και ύψος.

    Η τεχνολογία επιτρέπει επίσης διακύμανση στην ισχύ αιχμής του ηλεκτρικού κινητήρα μεταξύ 35kW και 200kW. Παράλληλα, μπορεί να προστεθεί σύστημα διεύθυνσης στους μπροστινούς ή σε όλους τους τροχούς και μπορεί να επιλεγεί μια προηγμένη ανάρτηση κατά τη διαδικασία σχεδιασμού, ικανή να μεταφέρει φορτία έως 5.000 κιλά

    Η πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων της RE περιλαμβάνει το τιμόνι, το σύστημα πέδησης, την ανάρτηση, το σύστημα μετάδοσης κίνησης και τα χειριστήρια σε μία μόνο μονάδα τοποθετημένη ανάμεσα στο πλαίσιο και τους τροχούς, με αποτέλεσμα μια εντελώς επίπεδη πλατφόρμα EV. Αυτή η αρχιτεκτονική επιτρέπει ένα χαμηλότερο κέντρο βάρους και οδηγεί σε ψηλότερα σχέδια καμπίνας, χαμηλότερο ύψος εισόδου και μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης, αυξάνοντας έτσι τη χωρητικότητα του οχήματος. Η REE εκτιμά ότι τα οχήματα που κατασκευάζονται στην πλατφόρμα της θα διαθέτουν έως και 35% περισσότερο εσωτερικό χώρο

    Ο Daniel Barel, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της REE, σχολίασε: «Μια τολμηρή νέα εποχή για την κινητικότητα απαιτεί μια τολμηρή επανεμφάνιση του τι μπορεί και πρέπει να είναι ένα όχημα, και αυτό έχουμε κάνει με το REEcorner και τις επαναστατικές πλατφόρμες EV μας. Πιστεύουμε ότι η τεχνολογία REEcorner θα επιτρέψει την υιοθέτηση νέων πλατφορμών και σχεδίων EV με χαμηλότερο κόστος και με ταχύτερους χρόνους ανάπτυξης από τα συμβατικά τύπου skateboard EV. “

    Οι ανανεωμένες αρχιτεκτονικές θα επιτρέψουν στα EV να ανταποκρίνονται σε μια γκάμα των απαιτήσεων των πελατών, από τα μεγάλα οχήματα μεταφοράς επιβατών με αποδοτικά χαρακτηριστικά αυτονομίας, έως τα οχήματα logistics χαμηλής ταχύτητας με σχέδια χαμηλού σκαλοπατιού εισόδου, με βελτιωμένη ευελιξία και πρόσβαση από όλες τις πλευρές για ευκολία κατά τη φόρτωση και εκφόρτωση.

    Ο συνιδρυτής της REE και CTO Ahishay Sardes εξήγησε, «Σε αντίθεση με τα συστήματα των κινητήρων στους τροχούς, οι κινητήρες στο REEcorners είναι πλήρως αναρτημένες μάζες, τοποθετημένοι στην πλευρά του πλαισίου της ανάρτησης. Ελαχιστοποιώντας τη μη αναρτημένη μάζα, τα REEcorners έχουν σχεδιαστεί για βέλτιστη συμπεριφορά οδήγησης και χειρισμού. Το σχέδιο της REE να χρησιμοποιήσει την πραγματική τεχνολογία x-by-wire για να ελέγξει κάθε μία από τις γωνίες των οχημάτων με την πλήρη τεχνολογία drive-by-wire, brake-by-wire και steer-by-wire αναμένεται να προσφέρει σταθερότητα, απόκριση και ασφάλεια του οχήματος με πλήρως ανεξάρτητο έλεγχο των τροχών.

    «Ο σχεδιασμός της REE περιλαμβάνει επίσης το REEcenter ECU (ηλεκτρική μονάδα ελέγχου) για τον συντονισμό και των τεσσάρων ανεξάρτητων ECU των REEcorner, ένα σύστημα θερμικής διαχείρισης, ένα μετατροπέα ισχύος και μια μονάδα ισχύος. Πιστεύουμε ότι οι μελλοντικοί πελάτες που επιλέγουν να κατασκευάσουν στόλους ηλεκτρικών οχημάτων αξιοποιώντας την τεχνολογία και τις πλατφόρμες EV της REE θα επωφεληθούν από σημαντικά πρακτικά και λειτουργικά οφέλη έναντι των συμβατικών στόλων EV.”

    ree 5 new design1

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα