More

    Συστήματα θερμικής διαχείρισης Continental – Αύξηση της αυτονομίας ηλεκτρικών οχημάτων σε χαμηλές θερμοκρασίες

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Συστήματα θερμικής διαχείρισης Continental – Αύξηση της αυτονομίας ηλεκτρικών οχημάτων σε χαμηλές θερμοκρασίες

    Η Continental εξειδικευμένη στις τεχνολογίες after market αυτοκινήτων έχει εισαγάγει αρκετές τεχνολογίες θερμικής διαχείρισης (TM -Thermal Management) για την αύξηση της απόδοσης κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και του χειμώνα. Αυτό η γκάμα περιλαμβάνει αισθητήρες, αντλίες με κινητήρα BLDC, υδραυλικά συστήματα και βαλβίδες. Η εταιρεία παράγει επίσης έξυπνες γραμμές και σωλήνες συνδυασμένους με ειδικές λύσεις στεγανοποίησης.

    Η Continental υποστηρίζει ότι τα συστήματά της μπορούν να αυξήσουν την αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) κατά 25% σε συνθήκες -10 ° C.

    cont 3

    Κανονικά, η αυτονομία ενός ηλεκτρικού οχήματος μπορεί να μειωθεί κατά 40% στους -10 °C σε σύγκριση με τους 20 ή 25 °C. Πολλές μικρές αλλαγές σε αυτές τις θερμοκρασίες μπορούν να μετριάσουν μεγάλο μέρος αυτής της απώλειας. Οι βαλβίδες ελέγχου ροής ψύξης της Continental (CFCV) έχουν σχεδιαστεί για την απρόσκοπτη εναλλαγή μεταξύ κυκλωμάτων θέρμανσης και ψύξης για να προετοιμάζουν τα εξαρτήματα της μπαταρίας και μετάδοσης κίνησης όταν απαιτείται. Το σύστημα μπορεί να κινείται μεταξύ δύο και τεσσάρων κυκλωμάτων ψυκτικού υγρού, χάρη στον ενεργοποιητή του, ο οποίος χρησιμοποιεί έναν συμπαγές μοτέρ χωρίς ψήκτρες που ελέγχεται από ένα έξυπνο σύστημα θέσης. Μια άλλη τεχνολογία, το Smart Rubber, δίνει τις δυνατότητες των αισθητήρων γραμμών και των εύκαμπτων σωλήνων που συμπληρώνουν αυτά τα συστήματα ελέγχου θερμικής διαχείρισης. Το πλήρες πακέτο έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι αρθρωτή και να αντιδρά σε πολλές περιβαλλοντικές συνθήκες.

    cont 2

    “Κατά τη διάρκεια του χειμώνα και του καλοκαιριού – όταν υπάρχει μεγάλη ζήτηση θέρμανσης ή ψύξης – η αυτονομία ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος είναι σημαντικά χαμηλότερη επειδή η ηλεκτρική ενέργεια για θέρμανση ή ψύξη λαμβάνεται επίσης από τη μπαταρία ιόντων λιθίου. Για παράδειγμα, στους -10 °C απαιτείται μέχρι 30% της αποθηκευμένης ηλεκτρικής ενέργειας για σκοπούς θέρμανσης. Η θερμική διαχείριση χρησιμεύει για τη διευκόλυνση όσο το δυνατόν περισσότερης θέρμανσης και ψύξης χωρίς εκφόρτιση της μπαταρίας”, λέει ο Peter Biber εκτελεστικός Διευθυντής της Continental.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα