More

    Η Ford στο δρόμο για τα αυτόνομα αυτοκίνητα. Νέος αισθητήρας τεχνολογίας LiDAR, Ultra Puck της Velodyne

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Διατηρώντας το κυλινδρικό σχήμα του προκατόχου του, ο νέος αισθητήρας με τεχνολογία LiDAR* Ultra Pack της Velodyne είναι σημαντικά μικρότερος με μεγαλύτερη απόδοση και χαμηλότερο κόστος.
    Η Ford Motor Co. αναμενόταν να ανακοινώσει μια συμφωνία με την Google για παραγωγή ενός αυτόνομου οχήματος στη διάρκεια της CES του 2016 στο Las Vegas. Αντιθέτως, ο διευθύνων σύμβουλος της Ford, κος Mark Fields, αποκάλυψε ότι η εταιρεία του έχει ξεκινήσει την αξιολόγηση ενός νέου, μικρότερου μεγέθους αισθητήρα τεχνολογίας LiDAR που θα βοηθήσει το αυτόνομο όχημα να ανέλθει στα επίπεδα SAE 4 και 5. Στη Ford ισχυρίζονται ότι αυτός είναι ο πρώτος αισθητήρας τεχνολογίας LiDAR με απόδοση ικανή να υποστηρίξει πλήρως αυτόνομα συστήματα αυτοματοποιημένης υποβοήθησης του οδηγού (ADAS, Αutomated Driver Assistance System).

    H Ford θα εξοπλίσει τον επεκτεινόμενο στόλο των 30 αυτόνομων ερευνητικών οχημάτων Fusion Hybrid με τους νέους 32κάναλους αισθητήρες τεχνολογίας LiDAR στερεάς κατάστασης Hybrid Ultra Puck που θα προμηθευτεί από την Velodyne Acoustics Inc., δήλωσε ο κος Fields. Τα αυτοκίνητα θα δοκιμαστούν στο δρόμο στην Αριζόνα, την Καλιφόρνια και το Μίσιγκαν. Ο τρίτης γενιάς αισθητήρας – ο οποίος μοιάζει με δύο δίσκους του χόκευ στοιβαγμένους ο ένας επάνω στον άλλο – είναι σημαντικά ποιο συμπαγής σε σύγκριση με τον ήδη υπάρχοντα, κυλινδρικό αισθητήρα HDL-32E.

    Σύμφωνα με τον κο Fields, είναι αρκετά μικρός (χάρη στην στερεής κατάστασης αρχιτεκτονικής) ώστε να μπορεί να προσαρτηθεί στους εξωτερικούς καθρέπτες εκτείνοντας ταυτόχρονα το εύρος των αισθητηρίων 3D στα 200 m – περίπου διπλάσιο της κατεστημένης τεχνολογίας.

    Επίσης, ο διευθύνων σύμβουλος της Ford είναι εξίσου ενθουσιασμένος με την τιμή του αισθητήρα. Η Velodyne έχει θέσει τιμή χαμηλότερη από $500 για κάθε μονάδα σε ποσότητες μαζικής παραγωγής για την αυτοκινητοβιομηχανία – σημαντικά μειωμένο κόστος από τα $7900 ανά μονάδα του προηγούμενου πρωταθλητή της Velodyne, τον αισθητήρα VLP-16 (16κάναλος) Puck που ζυγίζει 800 g.

    Αν και η Velodyne δεν έχει γνωστοποιήσει ακόμη τις τεχνικές προδιαγραφές του αισθητήρα Ultra Puck, ένας μηχανικός της Ford από το δοκιμαστικό πρόγραμμα των αυτόνομων Fusion Hybrid δήλωσε στο περιοδικό Automotive Engineering ότι ο νέος αισθητήρας LiDAR θα διαθέτει μεγαλύτερη ικανότητα χαρτογράφησης 3D σε σύγκριση με τον VLP-16, ο οποίος είναι ικανός να μετρήσει 300,000 σημεία το δευτερόλεπτο σε οριζόντιο οπτικό πεδίο 360° (FOV), και σε κάθετο οπτικό πεδίο ± 15°, σύμφωνα με την Velodyne. Η κατανάλωση θα είναι ίση ή μικρότερη από τα 12W του HDL-32E.

    Τον προηγούμενο Νοέμβριο, η Ford έγινε ο πρώτος κατασκευαστής OEM που έχει κάνει δοκιμή αυτόνομου οχήματος στην Mcity του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, το πρώτο παγκοσμίως εξομειωμένο πλήρους μεγέθους αστικό περιβάλλον. Ο στόλος αυτόνομων οχημάτων της Ford βρίσκεται στο στάδιο της προηγμένης μηχανικής. Η εταιρεία εκτιμά να παρουσιάσει ένα αυτόνομο όχημα παραγωγής μέχρι το 2020.

    * LiDAR (προερχόμενο από τις λέξεις Light και RADar): οι αισθητήρες με τεχνολογία αυτού του τύπου χρησιμοποιούνται σε αυτόνομα οχήματα για την αναγνώριση διαφόρων εμποδίων και αντικειμένων και την αποφυγή τους για την ασφαλή διέλευση από τον περιβάλλοντα χώρο, κάνοντας χρήση δέσμης λέιζερ.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα