Η Ferrari με τον 3.9-litre biturbo V8 κινητήρα σάρωσε τα βραβεία
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος για 19η φορά ο θεσμός «INTERNATIONAL ENGINE OF THE YEAR – AWARDS 2017» την Τετάρτη 21 Ιουνίου ανέδειξε τον νικητή για την κατηγορία του κινητήρα της χρονιάς αλλά και τους υπόλοιπους νικητές στις επί μέρους κατηγορίες.
Φέτος η βαθμολογία των κινητήρων και η επιλογή τους έγινε από μια κριτική επιτροπή 58 διακεκριμένων δημοσιογράφων από τον χώρο του αυτοκινήτου από 31 χώρες. Επίσης από το 2017 στο θεσμό «Βραβεία Διεθνούς Κινητήρα της Χρονιάς» δημιουργήθηκε μια ακόμη νέα κατηγορία, η κατηγορία των ηλεκτρικών κινητήρων «Electric Powertrain».
Η κατηγορία αυτή αφορά τα 100% ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία αναδεικνύοντας έτσι τις τεχνολογικές εξελίξεις των ηλεκτρικών κινητήρων καθώς η δημοτικότητα τους αυξάνεται σε όλο τον κόσμο.
Το χαρακτηριστικό εδώ είναι ότι ο νικητής αυτής της κατηγορίας συμμετέχει στον διαγωνισμό του δεύτερου γύρου, πράγμα που σημαίνει ότι για πρώτη φορά τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEV) θα μπορούν να κερδίσουν το βραβείο International Engine of the Year – κάτι που δεν ήταν δυνατό με την συμμετοχή τους στην κατηγορία των Green Engine, ή των άλλον κατηγοριών.
Ωστόσο, αν κρίνουμε από τον τρόπο δυσκολίας κριτηρίων με τον οποίο διεξήχθη η ψηφοφορία στον δεύτερο γύρο, υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος για να πετύχει ένα ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης των ηλεκτρικών οχημάτων, να κερδίσει το βραβείο International Engine of the Year.
International Engine of the Year” src=”https://future-mobility.gr/wp-content/uploads/2017/06/engine2017_engine-2017-9.jpg”width=”100%” >
Μετά τη κατηγορία του διεθνούς κινητήρα της χρονιάς «International Engine of the Year Award», η επόμενη κατηγορία που θέλουν να κερδίσουν πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι η κατηγορία του νέου κινητήρα, «Best New Engine». Κατηγορία την οποία, στο πέρασμα των χρόνων, έχει κερδίσει η BMW πέντε φορές , η Volkswagen δύο φορές, η Fiat δύο φορές, η Mazda, η Toyota, η Porsche, η Ford και η Mercedes-AMG όλες από μία φορά.
Η παραλαβή του πολυπόθητου τίτλου της κατηγορίας του νέου κινητήρα για το 2017, έγινε από την Honda για τον υβριδικό κινητήρα 3.5 V6 του νέου NSX.
… η συνέχεια από τους συνεργάτες της εφημερίδας του «Συνεργείου του Αυτοκινήτου» όπως την κατέγραψαν.
Αναλυτικότερα παρουσιάζονται οι κατηγορίες, τα βραβεία, οι εκπρόσωποι των κατασκευαστών που παρέλαβαν τα βραβεία και οι διακρίσεις
International Engine of the Year, Διεθνής κινητήρας της χρονιάς
[toggle_box]
[toggle_item icon=”” title=”Ferrari 3.9-litre biturbo V8 (Ferrari 488 GTB/Spider)”]
Ένας κινητήρας που απέσπασε και άλλες διακρίσεις όπως θα δούμε παρακάτω. Τεχνικά χαρακτηριστικά Ferrari 488, Κυβισμός: 3.902cc, Αριθμός κυλίνδρων 8, Ισχύς: 670ps, Διαμετράς x Διαδρομή: 86.5 x 83mm, Σχέση συμπίεσης: 9.4:1
Σε αυτή την κατηγορία οι κινητήρες που συμμετείχαν και η συνολική βαθμολογία τους ήταν:
[/toggle_item]
[/toggle_box]
Καλύτεροι κινητήρες ανά κατηγορία
(Επιλέξτε τον κινητήρα για να δείτε περισσότερες πληροφορίες)
Performance Engine
[toggle_box]
[toggle_item icon=”” title=”Performance Engine – Ferrari 3.9-litre biturbo V8 (Ferrari 488 GTB/Spider)”]
… και πάλι Ferrari 3.9-litre biturbo V8 (Ferrari 488 GTB/Spider)
Ο κινητήρας σε ειδική προθήκη στην έκθεση. Τεχνικά χαρακτηριστικά Ferrari 488 , Κυβισμός: 3,902cc, Αριθμός κυλίνδρων 8, Ισχύς: 670ps, Διαμετράς x Διαδρομή: 86.5 x 83mm, Σχέση συμπίεσης: 9.4:1
[/toggle_item]
[/toggle_box]
New Engine
[toggle_box]
[toggle_item icon=”” title=”New Engine -Honda 3.5-litre V6 electric-gasoline hybrid (Honda / Acura NSX)”]
Honda 3.5-litre V6 electric-gasoline hybrid (Honda / Acura NSX)
Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda NSX, Κυβισμός: 3,493cc, Αριθμός κυλίνδρων 6, Ισχύς: 567ps ps, Διαμετράς x Διαδρομή: 91.4 x 88.9mm, Σχέση συμπίεσης: 10:1
[/toggle_item]
[/toggle_box]
Green Engine
[toggle_box]
[toggle_item icon=”” title=”Tesla full-electric powertrain (Tesla Model S, Model X)”]
Tesla full-electric powertrain (Tesla Model S, Model X), εδώ θα πρέπει να πούμε ότι η Tesla «απαξίωσε» και την παραλαβή του βραβείου…
Τεχνικά χαρακτηριστικά Tesla Model S P100D, Κινητήρας: Ηλεκτρικό μοτέρ, Three-phase, four-pole AC induction, Ισχύς: 510ps πίσω, 263ps μπροστά Ροπή εξόδου: 967Nm, Αυτονομία: 613km (381miles)
[/toggle_item]
[/toggle_box]
Electric Powertrain
[toggle_box]
[toggle_item icon=”” title=”Tesla full-electric powertrain (Tesla Model S, Model X)”]
Tesla, …το μέλλον της ηλεκτροκίνησης
[/toggle_item]
[/toggle_box]
Κινητήρας κάτω από 1-Litre
[toggle_box]
[toggle_item icon=”” title=”Ford 999cc three-cylinder turbo”]
Ford 999cc three-cylinder turbo (Ford Fiesta, B-Max, Focus, C-Max, Grand C-Max, Mondeo, EcoSport) ένας κινητήρας με πολλές διακρίσεις!!!
Τεχνικά χαρακτηριστικά Ford Focus 1.0 EcoBoost, Κυβισμός: 999cc, Αριθμός κυλίνδρων 3,Ισχύς: 125ps, Διαμετράς x Διαδρομή: 71.9 x 82mm, Σχέση συμπίεσης: 10:1
[/toggle_item]
[/toggle_box]
Κινητήρας 1-Litre έως 1.4-Litre
[toggle_box]
[toggle_item icon=”” title=”PSA Peugeot Citroen 1.2-litre three-cylinder turbo”]
Κινητήρας PSA Peugeot Citroen 1.2-litre three-cylinder turbo (Peugeot 208, 308, 2008, 3008, 5008, Citroen C3, C3 Picasso, C4, C4 Cactus, C4 Picasso / Grand Picasso, DS3, DS4)239
Τεχνικά χαρακτηριστικά Peugeot 208, Κυβισμός: 1,199cc, Αριθμός κυλίνδρων 3,Ισχύς: 130ps, Διαμετράς x Διαδρομή: 75 x 90.5mm, Σχέση συμπίεσης: 11:1
[/toggle_item]
[/toggle_box]
Κινητήρας 1.4-Litre έως 1.8-Litre
[toggle_box]
[toggle_item icon=”” title=”BMW 1.5-litre three-cylinder electric-gasoline hybrid”]
Κινητήρας BMW 1.5-litre three-cylinder electric-gasoline hybrid (BMW i8)
Τεχνικά χαρακτηριστικά BMW i8, Κυβισμός: 1,499cc, Αριθμός κυλίνδρων 3,Ισχύς: 231ps/ 141ps (e-motor), Διαμετράς x Διαδρομή: 82 x 94.5mm, Σχέση συμπίεσης: 9.5:1
[/toggle_item]
[/toggle_box]
Κινητήρας 1.8-Litre έως 2-Litre
[toggle_box]
[toggle_item icon=”” title=”Porsche 2-litre turbo (Porsche 718 Boxster, 718 Cayman)”]
Porsche 2-litre turbo (Porsche 718 Boxster, 718 Cayman)
Τεχνικά χαρακτηριστικά Porsche 718 Boxster/718 Cayman, Κυβισμός: 1,998cc, Αριθμός κυλίνδρων 4,Ισχύς: 300ps, Διαμετράς x Διαδρομή: 91 x 76 mm, Σχέση συμπίεσης: 9.5:1
[/toggle_item]
[/toggle_box]
Κινητήρας 2-Litre έως 2.5-Litre
[toggle_box]
[toggle_item icon=”” title=”Audi 2.5-litre five-cylinder turbo (Audi RS3, TT RS)”]
Audi 2.5-litre five-cylinder turbo (Audi RS3, TT RS)
Τεχνικά χαρακτηριστικά Audi RS 3 Sportback, Κυβισμός: 2,480cc, Αριθμός κυλίνδρων 5, Ισχύς: 367ps, Διαμετράς x Διαδρομή: 82.5 x 92.8mm, Σχέση συμπίεσης: 10:1
[/toggle_item]
[/toggle_box]
Κινητήρας 2.5-Litre έως 3-Litre
[toggle_box]
[toggle_item icon=”” title=”Porsche με τον 3-litre six-cylinder turbo”]
… και πάλι η Porsche με τον 3-litre six-cylinder turbo, (Porsche 911 Carrera, 911 Carrera 4, 911 Carrera S, 911 Carrera 4S, Carrera GTS)
Τεχνικά χαρακτηριστικά Porsche 911 (991 GTS), Κυβισμός: 2,981cc, Αριθμός κυλίνδρων 6, Ισχύς: 370ps, Διαμετράς x Διαδρομή: 91 x 76.4mm, Σχέση συμπίεσης: 10:1
[/toggle_item]
[/toggle_box]
Κινητήρας 3-Litre έως 4-Litre
[toggle_box]
[toggle_item icon=”” title=”Ferrari 3.9-litre biturbo V8 (Ferrari 488 GTB/Spider)”]
και πάλι η Ferrari με τον 3.9-litre biturbo V8 (Ferrari 488 GTB/Spider) ο οποίος κέρδισε και την κατηγορία του καλύτερου κινητήρα της χρονιάς
[/toggle_item]
[/toggle_box]
Κκινητήρας πάνω από 4-Litre
[toggle_box]
[toggle_item icon=”” title=”Ferrari 6.3-litre V12 (Ferrari F12, F12 tdf)”]
και πάλι Ferrari με τον 6.3-litre V12 (Ferrari F12, F12 tdf)
Τεχνικά χαρακτηριστικά Ferrari F12tdf, Κυβισμός: 6,262cc, Αριθμός κυλίνδρων 12, Ισχύς: 740ps, Διαμετράς x Διαδρομή: 94 x 75.2mm, Σχέση συμπίεσης: 13.5:1
[/toggle_item]
[/toggle_box]
Και ο κ. Καραμπίλας με την ψυχή της διοργάνωσης τον κ. Tony Robinson