Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος για 20η φορά ο θεσμός «INTERNATIONAL ENGINE OF THE YEAR – AWARDS 2018» την Τρίτη 5 Ιουνίου ανέδειξε τον νικητή για την κατηγορία του κινητήρα της χρονιάς αλλά και τους υπόλοιπους νικητές στις επί μέρους κατηγορίες.
Φέτος η βαθμολογία των κινητήρων και η επιλογή τους έγινε από μια κριτική επιτροπή 68 διακεκριμένων δημοσιογράφων από τον χώρο του αυτοκινήτου από 31 χώρες. Επίσης από το 2018 στο θεσμό «Βραβεία Διεθνούς Κινητήρα της Χρονιάς» δημιουργήθηκε μια ακόμη νέα κατηγορία, η κατηγορία των ηλεκτρικών κινητήρων «Electric Powertrain».
Η κατηγορία αυτή αφορά τα “καθαρά” ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία αναδεικνύοντας έτσι τις τεχνολογικές εξελίξεις των ηλεκτρικών κινητήρων καθώς η δημοτικότητα τους αυξάνεται σε όλο τον κόσμο.
Το χαρακτηριστικό εδώ είναι ότι ο νικητής αυτής της κατηγορίας συμμετέχει στον διαγωνισμό του δεύτερου γύρου, πράγμα που σημαίνει ότι για δεύτερη χρονιά τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEV) μπορούν να κερδίσουν το βραβείο International Engine of the Year – κάτι που δεν ήταν δυνατό με την συμμετοχή τους στην κατηγορία των Green Engine, ή των άλλων κατηγοριών.
Μετά τη κατηγορία του διεθνούς κινητήρα της χρονιάς “International Engine of the Year Award”, η επόμενη κατηγορία που θέλουν να κερδίσουν πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι η κατηγορία του νέου κινητήρα, «Best New Engine». Κατηγορία την οποία, στο πέρασμα των χρόνων, έχει κερδίσει η BMW πέντε φορές , η Volkswagen δύο φορές, η Fiat δύο φορές, η Mazda, η Toyota, η Porsche, η Ford και η Mercedes-AMG όλες από μία φορά.
… η συνέχεια από τους συνεργάτες της εφημερίδας του «Συνεργείου του Αυτοκινήτου» όπως την κατέγραψαν.
Αναλυτικότερα παρουσιάζονται οι κατηγορίες, τα βραβεία, οι εκπρόσωποι των κατασκευαστών που παρέλαβαν τα βραβεία και οι διακρίσεις.
[toggle_box]
[toggle_item icon=”” title=”Διεθνής κινητήρας της χρονιάς 2018″]
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Ferrari 3.9-litre biturbo V8 (Ferrari 488 GTB, 488 Spider, 488 Pista)
ΒΑΘΜΟΙ
486
[/toggle_item]
[toggle_item icon=”” title=”1-Litre έως 1.4-Litre”]
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
PSA Peugeot Citroen 1.2-litre 3-κύλινδρος turbo (Peugeot 208, 308, 2008, 3008, 5008, Citroen C3, C4, C4 Cactus, C-Elysee, C4 Picasso, C4 Grand Picasso, DS3, DS4, Opel Crossland X, Grandland X)
ΒΑΘΜΟΙ
295
[/toggle_item]
[toggle_item icon=”” title=”1.4-Litre έως 1.8-Litre”]
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
BMW 1.5-litre 3-κύλινδρος ηλεκτρικό – βενζινοκίνητο Υβριδικό (BMW i8)
ΒΑΘΜΟΙ
223
[/toggle_item]
[toggle_item icon=”” title=”1.8-Litre έως 2-Litre”]
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Porsche 2-litre turbo (Porsche 718 Boxster, 718 Cayman)
ΒΑΘΜΟΙ
264
[/toggle_item]
[toggle_item icon=”” title=”2-Litre έως 2.5-Litre”]
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Audi 2.5-litre 5-κύλινδρος turbo (Audi RS3, TT RS, RS Q3)
ΒΑΘΜΟΙ
470
[/toggle_item]
[toggle_item icon=”” title=”2.5-Litre έως 3-Litre”]
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Porsche 3-litre 6-κύλινδρος turbo (Porsche 911 Carrera, 911 Carrera 4, 911 Carrera S, 911 Carrera 4S, Carrera GTS, Carrera 4 GTS)
ΒΑΘΜΟΙ
370
[/toggle_item]
[toggle_item icon=”” title=”3-Litre έως 4-Litre”]
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Ferrari 3.9-litre biturbo V8 (Ferrari 488 GTB, 488 Spider, 488 Pista)
ΒΑΘΜΟΙ
560
[/toggle_item]
[toggle_item icon=”” title=”Πάνω από 4-Litre”]
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Ferrari 6.5-litre V12 (Ferrari 812 Superfast)
ΒΑΘΜΟΙ
346
[/toggle_item]
[toggle_item icon=”” title=”Ηλεκτρική Μετάδοση κίνησης”]
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Tesla full-electric powertrain (Tesla Model S, Model X, Model 3)
ΒΑΘΜΟΙ
408
[/toggle_item]
[toggle_item icon=”” title=”Πράσινος Κινητήρας”]
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Tesla full-electric powertrain (Tesla Model S, Model X, Model 3)
ΒΑΘΜΟΙ
241
[/toggle_item]
[toggle_item icon=”” title=”Νέος Κινητήρας”]
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Ferrari 6.5-litre V12 (Ferrari 812 Superfast)
ΒΑΘΜΟΙ
285
[/toggle_item]
[toggle_item icon=”” title=”Κινητήρας επιδόσεων”]
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Ferrari 3.9-litre biturbo V8 (Ferrari 488 GTB, 488 Spider, 488 Pista)
ΒΑΘΜΟΙ
476
[/toggle_item]
[toggle_item icon=”” title=”Κάτω του 1-Litre”]
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Volkswagen 999cc 3-κύλινδρος turbo (Volkswagen Golf, Up, Up GTI, Polo, T-Roc, Audi A1, A3, Q2, Seat Ibiza, Arona, Toledo, Ateca, Leon, Skoda Fabia, Rapid, Karoq)
ΒΑΘΜΟΙ
283
[/toggle_item]
[/toggle_box]