More

    Προσομοίωση ατυχημάτων από την Waymo

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Waymo προσομοίωσε τα ατυχήματα από τον πραγματικό κόσμο για να αποδείξει ότι τα αυτο-οδηγούμενα αυτοκίνητα της μπορούν να αποτρέψουν τους θανάτους

    Η εταιρεία χρησιμοποίησε θανατηφόρα ατυχήματα από τον πραγματικό κόσμο που έλαβαν χώρα στην Αριζόνα για μια δεκαετία

    waymo1

    Φωτογραφία από τον Andrej Sokolow / συμμαχία εικόνων μέσω Getty Images

    Σε μια προσπάθεια να αποδείξει ότι οι οδηγοί ρομπότ της είναι ασφαλέστεροι από τους ανθρώπους, η Waymo προσομοίωσε δεκάδες θανατηφόρα ατυχήματα από τον πραγματικό κόσμο που έλαβαν χώρα στην Αριζόνα για σχεδόν μια δεκαετία. Η εταιρία spinoff της Google ανακάλυψε ότι η αντικατάσταση οποιουδήποτε οχήματος σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα με δύο οχήματα με τα minivans που οδηγούνται από ρομπότ θα μπορούσε να εξαλείψει σχεδόν όλους τους θανάτους, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα.

    Τα αποτελέσματα αποσκοπούν στην ενίσχυση της υπόθεσης της Waymo ότι τα αυτόνομα οχήματα λειτουργούν με μεγαλύτερη ασφάλεια από ότι αυτά που οδηγούνται από ανθρώπους. Με εκατομμύρια ανθρώπους να πεθαίνουν σε αυτοκινητιστικά ατυχήματα παγκοσμίως κάθε χρόνο, οι εταιρίες αυτόνομων οχημάτων (AV) στηρίζονται όλο και περισσότερο σε αυτήν την υπόθεση ασφαλείας για να ωθήσουν τους ρυθμιστές να εγκρίνουν νομοθεσία που επιτρέπει πιο πλήρως αυτόνομα οχήματα στο δρόμο.

    Ωστόσο, η υπόθεση αυτή ήταν δύσκολο να αποδειχθεί, χάρη στον πολύ περιορισμένο αριθμό αυτόνομων οχημάτων που λειτουργούν σήμερα σε δημόσιους δρόμους. Για να παρέχει περισσότερη στατιστική υποστήριξη για το επιχείρημά της, η Waymo στράφηκε σε αντιπαραδείγματα ή «τι γίνεται αν;» σενάρια, που αποσκοπούν στην παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο τα ρομποτικά οχήματα θα αντιδρούσαν σε πραγματικές καταστάσεις.

    Πέρυσι, η εταιρεία δημοσίευσε δεδομένα για 6,1 εκατομμύρια μίλια οδήγησης το 2019 και το 2020, συμπεριλαμβανομένων 18 συγκρούσεων και 29 περιπτώσεις σχεδόν συγκρούσεων. Σε εκείνα τα περιστατικά όπου οι χειριστές ασφαλείας ανέλαβαν τον έλεγχο του οχήματος για να αποφύγουν τη σύγκρουση, οι μηχανικοί του Waymo προσομοίωσαν τι θα συνέβαινε εάν ο οδηγός δεν απενεργοποιούσε το σύστημα αυτο-οδήγησης του οχήματος για να δημιουργήσουν ένα αντιπαράδειγμα. Η εταιρεία έχει επίσης διαθέσει ορισμένα από τα δεδομένα της σε ακαδημαϊκούς ερευνητές.

    Αυτό το έργο σε αντιπαραδείγματα συνεχίζεται σε αυτήν την πιο πρόσφατη έκδοση δεδομένων. Μέσω ενός τρίτου μέρους, η Waymo συνέλεξε πληροφορίες για κάθε θανατηφόρο ατύχημα που συνέβη στο Chandler της Αριζόνα, μια προαστιακή κοινότητα έξω από το Phoenix, μεταξύ 2008 και 2017. Εστιάζοντας μόνο στις συγκρούσεις που σημειώθηκαν στον τομέα του επιχειρησιακού σχεδιασμού της, ή στην περιοχή περίπου 100 τετραγωνικών μιλίων στην οποία η εταιρεία επιτρέπει στα αυτοκίνητά της να οδηγούνται, η Waymo εντόπισε 72 συγκρούσεις για αναπαράσταση σε προσομοίωση προκειμένου να προσδιορίσει πώς θα μπορούσε το αυτόνομο σύστημά της να απαντήσει σε παρόμοιες καταστάσεις.

    Μερικά από αυτά τα ατυχήματα αφορούσαν σε ένα όχημα, ενώ τα περισσότερα αφορούσαν σε δύο. Στις συγκρούσεις με δύο οχήματα, η Waymo πραγματοποίησε ξεχωριστά πειράματα προσομοιώνοντας τα αυτόνομα οχήματά της στο ρόλο κάθε οχήματος – πρώτα αντικαθιστώντας το όχημα που ξεκίνησε τη σύγκρουση και στη συνέχεια αντικαθιστώντας το όχημα που ανταποκρίθηκε στις ενέργειες του άλλου οχήματος. Στις συγκρούσεις με ένα όχημα, η Waymo προσομοίωσε το μοναδικό όχημα. Αυτό οδήγησε σε 91 προσομοιώσεις συνολικά.

    Η εταιρεία έκανε αναπαράσταση για αυτά τα ατυχήματα, ευθυγραμμίζοντας συστηματικά την τροχιά του οχήματος για να βεβαιωθεί ότι τα οχήματα της Waymo εκτίθενται σε μια παρόμοια κατάσταση από ό, τι στην πραγματική θανατηφόρα σύγκρουση. Η Waymo χρησιμοποίησε την ίδια πλατφόρμα προσομοίωσης που χρησιμοποιεί για να εκπαιδεύσει και να αξιολογήσει τα αυτόνομα οχήματά της σε εικονικούς δρόμους για συνήθεις λειτουργίες.

    Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τα αυτόνομα οχήματα της Waymo θα είχαν «αποφύγει ή μετριάσει» 88 από τις 91 συνολικές προσομοιώσεις, δήλωσε ο Trent Victor, διευθυντής έρευνας ασφάλειας και βέλτιστων πρακτικών στη Waymo. Επιπλέον, για τα ατυχήματα που μετριάστηκαν, τα οχήματα του Waymo θα είχαν μειώσει την πιθανότητα σοβαρού τραυματισμού κατά 1,3 έως 15 φορές, δήλωσε ο Victor.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα