More

    Drive Electro: Η ρώσικη πρόταση για ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα με μπαταρίες τεχνολογίας λιθίου – τιτανίου

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η ρωσική εταιρεία Drive Electro σκοπεύει να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών φορτηγών φέτος. Τα οχήματα δεν θα πωληθούν μόνο μέσα στη Ρωσία αλλά υπάρχει πρόθεση και για εξαγωγές. Επιπλέον, η εταιρία σκοπεύει να αυξήσει την παραγωγή μπαταριών για ηλεκτρικά λεωφορεία.

    Πριν από λίγους μήνες, η Drive Electro παρουσίασε το πρωτότυπο του πρώτου ηλεκτρικού φορτηγού της που ονομάζεται Moskva και το οποίο αναπτύχθηκε για μια Ρώσικη εταιρία σούπερ μάρκετ, την εταιρία Magnit. Είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό διανομών ωφέλιμου φορτίου εννέα τόνων και αυτονομίας 200 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, το οποίο βρίσκεται στον έκτο μήνα δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες.

    Η Drive Electro αναμένει να υπογράψει το πρώτο της συμβόλαιο με την εταιρία super market για μια παρτίδα 200 οχημάτων μετά το τέλος της δοκιμαστικής φάσης σε έξι μήνες περίπου.

    Στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Μόσχα παράγονται ήδη μπαταρίες λιθίου – τιτανίου για ηλεκτρικά λεωφορεία. Η Drive Electro έχει ήδη προμηθεύσει τις μπαταρίες για τα 400 από τα 600 ηλεκτρικά λεωφορεία που κυκλοφορούν στη Μόσχα από το τέλος του 2020. Αυτά τα αστικά ηλεκτρικά λεωφορεία κατασκευάζονται από τις ρώσικες εταιρίες GAZ και Kamaz.

    Drive Electro 2

    Σύμφωνα με την Ρώσικη εταιρία, οι μπαταρίες λιθίου – τιτανίου που χρησιμοποιεί:

    • Μπορούν να φορτιστούν σε θερμοκρασίες μέχρι -30 βαθμούς Κελσίου, διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία του οχήματος σε σκληρές κλιματολογικές συνθήκες, όπως αυτές τις Ρωσίας.
    • Οι κύκλοι φόρτισης – εκφόρτισης ανέρχονται σε 20,000 εξασφαλίζοντας τη χρήση της αρχικής συστοιχίας μπαταριών για όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος.
    • Η φόρτιση μπορεί να γίνει μέσα σε 6 λεπτά, μεγιστοποιώντας τη διαθεσιμότητα του οχήματος για χρήση.
    • Η τεχνολογία λιθίου – τιτανίου είναι η πιο ασφαλής που υπάρχει σήμερα.
    • Το μειονέκτημα της χαμηλής ενεργειακής πυκνότητας αντισταθμίζεται εύκολα από την ύπαρξη χώρου στα επαγγελματικά οχήματα, όπως είναι τα φορτηγά και τα λεωφορεία.

    Drive Electro 3

    Το εργοστάσιο θα μπορεί να κατασκευάζει ανά έτος 700 έως 1.000 συστοιχίες μπαταριών για ηλεκτρικά λεωφορεία. Η εταιρεία δεν έχει κάνει γνωστό ποια ήταν η παραγωγική ικανότητα της μονάδας παραγωγής μπαταριών πριν από την επέκταση του εργοστασίου της. Στο μέλλον, στο ίδιο εργοστάσιο θα κατασκευάζονται έως και 1.000 ηλεκτρικά φορτηγά, αλλά στην αρχή της παραγωγής ο αριθμός των μονάδων θα είναι σημαντικά χαμηλότερος.

    Εκτός από το όχημα, η Drive Electro προσφέρει επίσης κατάλληλους σταθμούς φόρτισης καθώς και λογισμικό παρακολούθησης ώστε ο έλεγχος της μπαταρίας να γίνεται από απόσταση. Η εταιρεία χρησιμοποιεί επίσης αυτό το λογισμικό για να είναι σε θέση να εντοπίσει τις ανάγκες συντήρησης σε πρώιμο στάδιο.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα