More

    POP.UP NEXT 2018 – Tο 2η γενιάς Ιπτάμενο όχημα της ITALDESIGN και της AIRBUS

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Ένα μοναδικό επαναστατικό αρθρωτό σύστημα για τη μελλοντική κινητικότητα.

    Το 2017, η Italdesign συνέχισε να αναπτύσσει την ιδέα Pop.Up για τη μελλοντική κινητικότητα στους τομείς των συστημάτων HMI, UX, E-traction και docking. Η Airbus ανέπτυξε περαιτέρω τα συστήματα πτήσης και το σύστημα σύνδεσης. Η Audi υποστηρίζει την τεχνολογία για την αυτόνομη κίνηση και την ηλεκτρική μπαταρία.

    Πρόωση, αρχιτεκτονική συστήματος και σύστημα φόρτισης

    Το Italdesign αποκαλύπτει το Pop.Up Next, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό και μηδενικό σύστημα εκπομπών ρύπων, σχεδιασμένο για να βοηθήσει στην επίλυση της κυκλοφοριακής συμφόρησης σε μεγάλες αστικές περιοχές. Το Pop.Up Next αποτελείται από ένα αρθρωτό, πολυτροπικό σύστημα που επιτρέπει τη μεταφορά για να εισέλθει στην τρίτη διάσταση, εκμεταλλευόμενη τόσο το αστικό περιβάλλον όσο και τον εναέριο χώρο.

    Η Italdesign αποκαλύπτει το Pop.Up Next ακριβώς ένα χρόνο μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στη Γενεύη το 2017.

    POP.UP NEXT 2018 POP.UP NEXT 2018 POP.UP NEXT 2018 POP.UP NEXT 2018

    Το Pop.Up Next, αντανακλά τη φιλοσοφία οδήγησης στις εορταστικές εκδηλώσεις της 50ης επετείου της Italdesign, προβλέποντας τις προκλήσεις που θα φέρουν τα επόμενα πενήντα χρόνια. Αντιπροσωπεύει ένα όραμα για τις δυνατότητες που προσφέρουν οι μελλοντικές τεχνολογίες, η νέα έννοια των μεταφορών και οι νέες λύσεις για την επίλυση των προβλημάτων που συνδέονται με τον πολεοδομικό σχεδιασμό και την κυκλοφορία στα μεγάλα αστικά κέντρα, που γίνονται ολοένα και περισσότερο μία από τις προτεραιότητες για τη διαφύλαξη του πλανήτη μας. Στη συνέχεια, αποδεικνύεται η επιτυχία που είχε το Pop.Up κατά το περασμένο έτος μεταξύ των κυριότερων συντελεστών στον κόσμο των μεταφορών, των δήμων και των οργανισμών παγκοσμίως.

    Ως το αρχικό πρόγραμμα του 2017, το σύστημα Pop.Up Next στοχεύει να δώσει χρόνο στους χρήστες, απελευθερώνοντάς τους από την ανάγκη οδήγησης, μέσα από έναν ευέλικτο, κοινόχρηστο και προσαρμόσιμο νέο τρόπο μετακίνησης εντός των πόλεων, εισάγοντας μια νέα φιλοσοφία συστήματος μεταφοράς.

    Το Pop.Up συνδυάζει την ευελιξία ενός μικρού διθέσιου οχήματος εδάφους με την ελευθερία και την ταχύτητα ενός αεροσκάφους κατακόρυφης απογείωσης και προσγείωσης (VTOL), γεφυρώνοντας έτσι τους τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας και της αεροδιαστημικής. Ως εκ τούτου ο πυρήνας του προϊόντος είναι η διατροπικότητα και αυτό το καθιστά αρθρωτό.

    «Πέρυσι, το Pop.Up σημάδεψε ένα νέο – και όπως πιστεύουμε εξαιρετικά σημαντικό – κεφάλαιο στον τομέα των μελλοντικών μεταφορών συνδυάζοντας δύο κόσμους, την οδική κινητικότητα και τις αεροπορικές μεταφορές που δεν είχαν συναντήσει ποτέ», σχολίασε ο Jörg Astalosch, Διευθύνων Σύμβουλος της Italdesign. «Η στενή συνεργασία με τη φίρμα της Audi επιβεβαιώνει ότι το έργο θα μπορούσε να γίνει ο βασικός φορέας για μελλοντική κινητικότητα, με βάση τις νέες τεχνολογίες, τη βιωσιμότητα, την ψηφιοποίηση και την αστικοποίηση. όλους τους τομείς στους οποίους η Audi είναι ηγετική εταιρεία. Αυτοί είναι επίσης οι πυλώνες που στηρίζουν τη στρατηγική της Audi και ενσωματώνονται πλήρως στο Pop.Up Next. Έτσι είμαστε περήφανοι που μας ζητήθηκε να παρουσιάσουμε αυτή την ιδέα και ως Audi – η οποία σχεδιάστηκε από την Italdesign, ακολουθώντας την προσέγγιση του ανθρώπινου κεντρικού σχεδιασμού και της μηχανικής».

    POP.UP NEXT 2018 POP.UP NEXT 2018

    Το 2017, η Italdesign συνέχισε να εργάζεται για την ανάπτυξη του project Pop.Up σε διάφορα μέτωπα. Από την εταιρική/επκοινωνιακή σκοπιά, η Italdesign επενδύει στο να αποτελέσει ένα όσο το δυνατό πιο βασικό παράγοντα στην παγκόσμια ανάπτυξη της μελλοντικής κινητικότητας, εδραιώνοντας τη δική της λειτουργία ως αναπτυξιακό κόμβο για νέες και καινοτόμες ιδέες και ως σημείο συνάντησης για τους διάφορους τομείς και εμπλεκόμενους φορείς. Η μελλοντική κινητικότητα θα αποτελέσει μια σφαιρική πρόκληση που θα περιλαμβάνει όλο και περισσότερο όχι μόνο κατασκευαστές οχημάτων – είτε πρόκειται για αυτοκίνητα, αεροσκάφη, αμαξοστοιχίες για να αναφέρουμε μόνο μερικά – αλλά για οντότητες που μέχρι σήμερα έχουν πρωταρχικά διαδραματίσει έναν πρωταγωνιστικό και κανονιστικό ρόλο: θα γίνουν όλο και περισσότερο αναπόσπαστο μέρος της αναπτυξιακής διαδικασίας.

    Οι δήμοι, τα ιδρύματα, οι πολεοδόμοι, οι συγκοινωνιολόγοι και οι αναπτυσσόμενες χώρες θα αναλάβουν έναν συνεχώς αυξανόμενο ενεργό ρόλο στον καθορισμό της μελλοντικής κινητικότητας στις μεγάλες αστικές περιοχές. Έχοντας αυτό υπόψη, το 2017, η Italdesign δημιούργησε ένα δίκτυο επαφών με δήμους, πανεπιστήμια και άλλους ενδιαφερόμενους φορείς σε διάφορες ηπείρους, αρχίζοντας να εντοπίζουν τυπικά και μοναδικά θέματα κάθε περίπτωσης και καθορίζοντας το πλούτο γνώσεων που θα είναι απαραίτητος για τα επόμενα στάδια την ανάπτυξη του project Pop.Up Next.Κατά τη διάρκεια του έτους, οι ομάδες Airbus εργάστηκαν για την εξειδίκευση του αεροδυναμικού σχεδιασμού της μονάδας αέρα και των αγωγών ρότορα (drone) για να βελτιώσουν τις επιδόσεις και να μειώσουν την κατανάλωση ενέργειας σε πτήσεις πορείας. Εισήγαγαν επίσης μια ιδέα για ένα λειτουργικό σύστημα ζεύξης με λειτουργία αγκίστρωσης και ασφαλούς κλειδώματος. Η Airbus εργάστηκε επίσης για την εσωτερική σχεδίαση του Pop.Up, δίπλα στην εναρμόνιση της γλώσσας σχεδιασμού της Audi με τη γλώσσα σχεδίασης της καμπίνας Airbus Airspace από εμπορικά αεροσκάφη. Η συνέχιση της ερευνητικής συνεργασίας με την Airbus αποδεικνύει επίσης ότι οι κύριοι παράγοντες της αεροδιαστημικής βιομηχανίας ενδιαφέρονται πολύ για την επίτευξη του κοινού στόχου της πλήρους ενσωμάτωσης των διαφόρων τομέων μεταφορών.

    Το Pop.Up Next είναι «Vorsprung durch Technik»; με αυτή την έννοια το Pop.Up Next αντιπροσωπεύει την πρόοδο της τεχνολογίας … και δεν είναι μόνο αυτά.

    Από τεχνική άποψη, οι μηχανικοί της Airbus και της Italdesign εργάστηκαν σε διάφορα μέτωπα για να βελτιστοποιήσουν την αποδοτικότητα του συστήματος, δουλεύοντας για τη μείωση του βάρους, την αεροδυναμική, το σύστημα σύζευξης των διαφόρων μονάδων και τη βελτιστοποίηση των ηλεκτρονικών συστημάτων επί του ιπτάμενου οχήματος.

    Οι μηχανικοί της Italdesign έχουν αναπτύξει μια ηλεκτρική αρθρωτή πλατφόρμα – επί του παρόντος ελεγχόμενη απομακρυσμένα – σχεδιασμένη να ενσωματώνει ADASs για πλήρως αυτόνομη οδήγηση ως επόμενο βήμα του πρωτοτύπου. Τα τμήματα ηλεκτρονικών συστημάτων της Italdesign εργάστηκαν για τη δημιουργία της ηλεκτρικής πλατφόρμας οδήγησης και πραγματοποίησαν τις απαραίτητες δοκιμές για τη βελτίωση της ικανότητας των συστημάτων. Το επόμενο βήμα είναι η ενσωμάτωση του αυτόνομου συστήματος μετάδοσης οδήγησης, όπου η Italdesign συνεργάζεται στενά με τους μηχανικούς της Audi και μπορεί να υπολογίζει ότι στις τεχνολογίες της θα προστεθούν οι «τεχνολογίας αιχμής» των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης.

    POP.UP NEXT 2018 POP.UP NEXT 2018 POP.UP NEXT 2018 POP.UP NEXT 2018

    Στο επίκεντρο της κάψουλας, η εργασία επικεντρώθηκε στο σύστημα HMI βασισμένο στην αναγνώριση προσώπου, στην τεχνολογία παρακολούθησης των ματιών για την ενεργοποίηση και λειτουργία των επιβατικών υπηρεσιών, καθώς και στα συστήματα ανάδρασης για την ενεργοποίηση των ελέγχων έτσι ώστε να επιτευχθεί η ενστικτώδης και φυσική αλληλεπίδραση ανθρώπου-μηχανής με το όχημα. Μια επίδειξη αυτού του εξελιγμένου συστήματος HMI ήταν διαθέσιμη επί του οχήματος του Pop.Up Next που παρουσιάστηκε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2018. Η μεγαλύτερη μείωση του βάρους επιδιώχθηκε σε όλο το όχημα για να εξασφαλιστεί μέγιστη απόδοση τόσο στην πτήση όσο και στο δρόμο. Τα καθίσματα έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως χρησιμοποιώντας μια προσέγγιση που συνδυάζει τον κόσμο της αεροδιαστημικής με το «σύμπαν» του αυτοκινήτου. Μια εξαιρετικά ελαφριά δομή αλουμινίου συνοδεύεται από μια εξαιρετικά ελαφριά δομή πλέγματος που συνδυάζει εξαιρετική πρόσφυση και άνεση των επιβατών, όλα ζυγίζουν πολύ λιγότερο σε σχέση με το 1ης γεννιάς Pop.Up από το 2017.

    Η Airbus και η Italdesign εργάστηκαν από κοινού για την ανάπτυξη του συστήματος για τη σύζευξη της κάψουλας και των μονάδων εδάφους και αέρα. Αυτή η επικύρωση του συστήματος είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη λόγω των απαιτήσεων της κατακόρυφης ευθυγράμμισης και ζεύξης. Ο στόχος που επιδιώκεται είναι το σύστημα να είναι το ίδιο για τη σύνδεση της κάψουλας των επιβατών με τις μονάδες αέρα και εδάφους, ακόμη και αν ανταποκρίνεται σε τελείως διαφορετικές λειτουργίας δυναμικής και ασφάλειας.

    Με βάση μια εξαιρετικά ελαφριά, αλλά εξαιρετικά ισχυρή δομή τιτανίου, με τρία σημεία σύνδεσης και μια κεντρική μονάδα ασφαλείας, το σύστημα θα πρέπει να σέβεται την τεχνική δυναμική που συνδέεται με τη ζεύξη της κάψουλας και με την μονάδα αέρα (Drone) και να λαμβάνει υπόψη την αντίσταση ανύψωσης, την κεντρική στήριξη ασφαλείας με τους εκτεινόμενους πείρους, την αυτόματη ευθυγράμμιση της μονάδας αέρα με την κάψουλα σε όλες τις κατευθύνσεις (κατακόρυφα στο z με σωστό κεντράρισμα στα x και y, εξασφαλίζοντας παράλληλα μια σωστή γωνία προσέγγισης μεταξύ των δύο μονάδων) για απρόσκοπτη ένωση.

    Αυτό το σύστημα ζεύξης είναι ενσωματωμένο με τους αισθητήρες που χρησιμοποιούνται για την πρώτη προσέγγιση και ευθυγράμμιση των μονάδων αέρα και εδάφους με την κάψουλα για την ασφαλή και ακριβή αυτόματη σύνδεση των μονάδων. Το σύστημα θα πρέπει επίσης να πληροί όλες τις τεχνικές προδιαγραφές και τις προδιαγραφές ασφάλειας για τη σύζευξη της κάψουλας με τη μονάδα εδάφους. Με αυτόν τον τρόπο, τα αυτο-περιστρεφόμενα άγκιστρα ασφάλισης θα πρέπει να ικανοποιούν τις προδιαγραφές λειτουργίας. εκτός από τα αεροδιαστημικά και να εγγυώνται τα ειδικά χαρακτηριστικά κλειδώματος και ασφάλειας που εντοπίζονται στη χρήση αυτοκινήτων.

    Και στους δύο τρόπους λειτουργίας (αυτοκινήτου και αεροδιαστημικής- ως ιπτάμενο όχημα), το σύστημα ζεύξης είναι βελτιστοποιημένο ώστε να εξασφαλίζει τη μέγιστη απόδοση και ασφάλεια τόσο σε κανονικές όσο και σε ακραίες συνθήκες ή / και σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης. Στο πλαίσιο αυτό, και οι δύο εταιρείες άρχισαν να συνεργάζονται με τους αντίστοιχους οργανισμούς πιστοποίησης για να προσδιορίσουν τις βασικές αρχές της μελλοντικής νομοθεσίας.

    Το επόμενο είναι καλύτερο – Next is best

    Με αυτό το σύνθημα, το οποίο εν μέρει περιλαμβάνεται στο όνομα του νέου concept και είναι επίσης ο βασικός υπαίτιος για τους πρώτους εορτασμούς της 50ής επετείου της Italdesign, η ομάδα εργάζεται για την μελλοντική μεσοπρόθεσμη / μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του project Pop.Up Next. Οι τέσσερις δακτύλιοι του σήματος της Audi προσδίδουν ένα στοιχείο κύρους για τη μελλοντική κινητικότητα, με την παρουσία του Pop.Up Next, διατηρώντας τη δική της δημοκρατική προσέγγιση μέσω κοινής χρήσης που επεκτείνεται σε όλους όσοι ζουν στις εμπλεκόμενες μεγαλουπόλεις.

    Η Airbus δεσμεύεται για τη μελλοντική ανάπτυξη της Εναέριας Αστικής Κινητικότητας και πιστεύει ότι μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω συνεργασίας μεταξύ διαφόρων τομέων μεταφορών. Η Italdesign θα προωθήσει περαιτέρω αυτό το έργο στο μέλλον, επιβεβαιώνοντας έτσι όλο και περισσότερο τη νέα της λειτουργία ως κόμβου και εκκολαπτηρίου για ιδέες και καινοτόμες υπηρεσίες κινητικότητας.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα