More

    Η εκπληκτική Mercedes-AMG Project One !!!

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

     

    H AMG θα κατασκευάσει 275 μόνο Project One, και όλα έχουν ήδη πουληθεί, 50 εκ των οποίων στις ΗΠΑ. Ο CEO της Daimler, Dieter Zetsche, τόνισε κατά την παρουσίαση του αυτοκινήτου στην Φρανκφούρτη ότι θα μπορούσαν να έχουν πουλήσει τριπλάσιο αριθμό, παρά το υψηλό κόστος απόκτησης, το οποίο ανέρχεται στα περίπου 2,75 εκατομμύρια δολάρια.

    Το Project One διαθέτει φυσικά υβριδικό κινητήρα ο οποίος προέκυψε από τον κινητήρα που χρησιμοποιήθηκε στην F1 του Lewis Hamilton στο πρωτάθλημα του  2015. Ο V6 κινητήρας εσωτερικής καύσης χωρητικότητας 1.6 λίτρων διαθέτει το ίδιο μπλοκ και κυλινδροκεφαλή με την F1, όμως τα έμβολα και ο στροφαλοφόρος έχουν αντικατασταθεί για να μειωθεί ο λόγος συμπίεσης ώστε ο κινητήρας να πληροί τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Οι στροφές του κινητήρα περιορίζονται στις 11,000 σαλ. σε αντίθεση με τις 13,500 σαλ. του μονοθέσιου F1, όπως και το ρελαντί που δουλεύει στις 1,000-1,200 σαλ.

    Η μονάδα υπερπλήρωσης που χρησιμοποιείται είναι η ίδια με αυτή του αγωνιστικού μονοθέσιου. Η τουρμπίνα της εξάτμισης βρίσκεται στο πίσω μέρος του μπλοκ του κινητήρα, και συνδέεται με τον συμπιεστή ο οποίος βρίσκεται στο μπροστά μέρος του μπλοκ, μέσω ενός άξονα ο οποίος διατρέχει το V του κινητήρα. Ένα ηλεκτρικό μοτέρ 107 ίππων, το MGU-H, τοποθετημένο ομόκεντρα στον άξονα χρησιμοποιείται για να διατηρεί την περιστροφή στο τούρμπο μόνιμα, και για να ανακτά την περίσσεια ενέργειας που παράγεται από τα καυσαέρια την οποία τροφοδοτεί στη συστοιχία μπαταριών.

    Ο κινητήρας με αυτή τη σύνθεση έχει την απόκριση ενός ατμοσφαιρικού V8, παρά το μέγεθος του υπερσυμπιεστή. Δεν γίνεται χρήση και των 107 ίππων του μοτέρ για την περιστροφή του τούρμπο, το μέγεθος αυτό αποτελεί και μια μέτρηση της ενέργειας που έχει την δυνατότητα να ανακτήσει, διαφορετικά θα μπορούσε να είναι και μικρότερο.

    Mercedes-AMG Project One Mercedes-AMG Project One Mercedes-AMG Project One

    Το δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο είναι τοποθετημένο χαμηλά στον κινητήρα, το MGU-K, αναπτύσσει 161 ίππους και συνδέεται απευθείας στον στροφαλοφόρο, όπου επιτελεί την ίδια εργασία με τα αγωνιστικά F1, παρέχει μια ώθηση ισχύος όποτε αυτή είναι απαραίτητη. Και ενώ στα μονοθέσια αυτή η ισχύς είναι διαθέσιμη για σύντομο διάστημα, στο Mercedes-AMG Project One θα είναι διαθέσιμη για περισσότερο χρόνο και σε μεγαλύτερο εύρος παραμέτρων λειτουργίας.

    Σημαντικό ρόλο για αυτή τη δυνατότητα παίζει η συστοιχία μπαταριών των 800 βολτ, η οποία διαθέτει τέσσερις φορές μεγαλύτερη χωρητικότητα από αυτήν του μονοθέσιου F1. Πέραν της χωρητικότητας, η συστοιχία είναι παρόμοια με αυτή των αγώνων, από άποψη χημικής σύνθεσης, ψύξης, διάταξης των κυψελών και συνδέσμων.

    Η επιπλέον χωρητικότητας της μπαταρίας χρησιμοποιείται επίσης για την τροφοδοσία των μοτέρ ισχύος 161 ίππων που συνδέονται σε κάθε έναν από τους μπροστινούς τροχούς. Με 322 ίππους ηλεκτρικής ισχύος στους μπροστινούς τροχούς, το Project One θα μπορεί να κινηθεί ακόμη και με τον V6 εσωτερικής καύσης σβηστό. Η αποκλειστικά ηλεκτρική εμβέλεια του αυτοκινήτου δεν είναι κάτι ιδιαίτερο στα μόλις 15 μίλια, όμως το Project One δεν είναι σχεδιασμένο για καθημερινές μετακινήσεις.

    Το Project One αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για το τμήμα σχεδίασης της Daimler να τοποθετήσει έναν κινητήρα προερχόμενο από την F1, σε ένα αυτοκίνητο για νόμιμη οδήγηση στον δρόμο. Αποτελεί κάτι ιδιαίτερο τώρα, και θα είναι ιδιαίτερο ακόμη και 50 χρόνια μετά.

    Mercedes-AMG Project One Mercedes-AMG Project One Mercedes-AMG Project One Mercedes-AMG Project One Mercedes-AMG Project One Mercedes-AMG Project One Mercedes-AMG Project One Mercedes-AMG Project One Mercedes-AMG Project One Mercedes-AMG Project One Mercedes-AMG Project One Mercedes-AMG Project One

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα