Το GT σπορ κουπέ του γερμανού κατασκευαστή γεννάει ένα ζευγάρι roadster
Το φθινόπωρο δεν είναι η ιδανικότερη εποχή για να κάνεις τα αποκαλυπτήρια ενός νέου κάμπριο σπορ αυτοκινήτου, όμως θα κάνουμε μια εξαίρεση για την εκθαμβωτική Mercedes-AMG GT Roadster και το αγωνιστικότερο ομόσταυλο μοντέλο GT C Roadster, τα οποία παρουσιάστηκαν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι. Όμοια με την περίφημη 300 SL ‘Gullwing’ του 1950, η Mercedes-AMG’s GT Coupé έχει λάβει πολύ σοβαρά το καθήκον της σαν roadster. Η Mercedes έχει επιλέξει την απλή αλλά λογική λύση της υφασμάτινης οροφής η οποία αναδιπλώνεται σε 11 δευτερόλεπτα σε ταχύτητες έως περίπου 50 χλμ/ώρα.
Mercedes-AMG GT C Roadster
Και οι δύο εκδόσεις χρησιμοποιούν έναν 4λιτρο V8 κινητήρα με 2 τούρμπο συνδυασμένο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Και ενώ το βασικό μοντέλο διαθέτει 469 ίππους ισχύ, η φαρδύτερη έκδοση GT C αποδίδει 549 ίππους. Το μοντέλο C δανείζεται μερικά βασικά συστατικά από το αγωνιστικό GT R Coupé. Το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0-100 σε μόλις 3.7 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 315 χλμ/ώρα.
Το μοντέλο C της εικόνας, διαθέτει φαρδύτερους τροχούς και μετατρόχιο επεκτειμένο κατά 57mm, με αντίστοιχα φαρδύ αμάξωμα. Οι μηχανικοί της Mercedes έχουν φτάσει στα άκρα για να αντισταθμίσουν το επιπλέον βάρος της μετατροπής σε roadster, αντικαθιστώντας τον χάλυβα με φύλλα από σύνθεση μαγνησίου, αλουμινίου και ανθρακονήματα όπου μπορούσαν. Έτσι, το GT Roadster είναι κατά 55kg βαρύτερο από το στανταρ GT Coupé, και το περισσότερο φορτωμένο GT C κατά 90kg βαρύτερο από το πιο σπορτίφ GT S Coupé (και 105kg από το σκληροπυρηνικό GT R Coupé).
Εκτιμάται ότι η τιμή για το GT Roadster θα ανέρχεται έως και 130.000 ευρώ, ενώ το GT C Roadster θα ξεπεράσει μάλλον αυτό το νούμερο κατά τουλάχιστον 25.000 ευρώ.