More

    Πώς θα μοιάζει ένα βαν της VW με μηδενικούς ρύπους το 2019; Concept BUDD-e

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Παρουσιάστηκε πρώτη φορά στην CES 2016 στο Las Vegas, η Volkswagen προσπάθησε να εστιάσει την προσοχή μακριά από το θέμα που προέκυψε με τις εκπομπές καυσαερίων των κινητήρων πετρελαίου της εταιρείας, παρέχοντας μια ματιά στο ηλεκτρικό μέλλον της εταιρείας με ένα πλήρως ηλεκτρικό μινιβαν, το κονσεπτ BUDD-e. Θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασίζεται σε μια νέα “μητρική τεχνολογία” της εταιρείας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα την οποία ονομάζουν MEB, εν συντομία του Modular Electric Drive Kit (Κιτ Σπονδυλωτής Ηλεκτρικής Κίνησης).

    Τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας MEB που υπόσχονται στην VW περιλαμβάνουν ευρύχωρες καμπίνες με το μικρότερο δυνατό αποτύπωμα κατά την κυκλοφορία, μεγαλύτερη ευελιξία, επιτάχυνση και κατευθυντικότητα, σχεδιασμό που ξεχωρίζει χάρη στις νέες αναλογίες και δυνατότητες styling και αποδοτική πρόσβαση σε e-κινητικότητα, συνοδευόμενα με μεγάλη εμβέλεια ώστε να συμβαδίζει με τα σημερινά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Η καλύτερη διαχείριση των χώρων με την MEB σημαίνει ότι το σύστημα θέρμανσης, αερισμού και κλιματισμού μπορεί να ενσωματωθεί πλήρως στο μπροστινό μέρος του βαν, επιτρέποντας την χρήση μεγαλύτερων και καλύτερων φίλτρων και καλύτερης ακουστικής λόγω της μείωσης του θορύβου του ανεμιστήρα.

    Το βαν έχει μήκος 4597 mm, πλάτος 1940 mm, και 1835 mm ύψος, τοποθετώντας το μεταξύ του Touran και του Multivan T6 όσον αφορά το μήκος, παρά το ότι το κονσεπτ βαν είναι φαρδύτερο και από τα δύο. Ένα σχετικά μακρύ μεταξόνιο 3151 mm έχει επίσης ως αποτέλεσμα μικρότερες προεξοχές.

    Τα «ηλεκτρικά» χαρακτηριστικά του BUDD-e διαθέτει ηλεκτρική μετάδοση κίνησης στους τέσσερις τροχούς με το μπροστινό μοτέρ να αποδίδει 100 kW με ροπή 200 N•m και το πίσω 125 kW με ροπή 290 N•m. Η συστοιχία μπαταριών απόδοσης 92.4 kW•h επιτρέπει την θεωρητική εμβέλεια των 375 km σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της EPA των ΗΠΑ “σε συνθήκες πραγματικής οδήγησης” ή 533 km σύμφωνα με τις περισσότερο αισιόδοξες δοκιμές της Euro NEDC. Η θεωρητική μέγιστη ταχύτητα είναι 180 km/h και η επιτάχυνση από 0 έως 100 km είναι 6.9 s.

    BUDD-e

    BUDD-e BUDD-e

    Η επίπεδη συστοιχία μπαταριών είναι ενσωματωμένη σχεδόν σε όλο το πάτωμα του οχήματος. Μπορεί να φορτιστεί με χρήση πρίζας ή επαγωγικά, με περίπου 150 kW DC να δίνουν μια φόρτιση της τάξης του 80% σε περίπου 30 λεπτά.

    Αυτόνομη οδήγηση. Το concept είναι σχεδιασμένο με την επιλογή να μπορεί να οδηγείται αυτόνομα.

    O Dr. Herbert Diess, πρόεδρος της σειράς των Επιβατικών Αυτοκινήτων της Volkswagen, ο οποίος έδωσε μια ομιλία το απόγευμα πρίν την έναρξη της CES για το κοινό, δήλωσε:

    Dr. Herbert Diess πρόεδρος της σειράς των Επιβατικών Αυτοκινήτων της Volkswagen
    Η αυτοματοποιημένη οδήγηση θα αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς μας και θα αλλάξει πλήρως τις μετακινήσεις. «Η Volkswagen έχει πολλές ιδέες για το πώς θα χρησιμοποιήσει αυτές τις τελευταίες τεχνολογίες και να τις κάνει προσιτές στους πελάτες της

    Μια από αυτές τις ιδέες βρίσκεται πίσω από μια στρατηγική συνεργασία με την εταιρεία Mobileye, η οποία ανακοινώθηκε στην CES, και περιλαμβάνει τεχνολογίες επεξεργασίας εικόνας και δεδομένων σμήνους.

    Το από κοινού τόλμημα επικεντρώνεται σε τεχνολογία επεξεργασίας εικόνας σε πραγματικό χρόνο βασισμένη σε κάμερες που – σε συνδυασμό με ψηφιακούς χάρτες υψηλής ακρίβειας – είναι το κλειδί για την αυτόνομη οδήγηση, σύμφωνα με τους συνεργάτες.

    Dr. Herbert Diess πρόεδρος της σειράς των Επιβατικών Αυτοκινήτων της Volkswagen
    Η ψηφιακή αναπαράσταση του πραγματικού κόσμου σε πραγματικό χρόνο θα παίξει ρόλο κλειδί στην αυτοματοποιημένη οδήγηση

    Ένας από τους στόχους της συνεργασίας αυτής, αποκλειστικά για την Ευρώπη, θα είναι η ανάπτυξη έξυπνων τεχνολογιών παρακολούθησης των περιβάλλοντων χώρων. Τα συστήματα οπτικών αισθητήρων της εταιρείας Mobileye θα χρησιμοποιηθούν στης μπροστινές κάμερες των μελλοντικών προϊόντων της VW ώστε να βελτιώνονται συνεχώς οι χάρτες περιβάλλοντων χώρων του αυτοκινήτου. Μόλις ένας μεγάλος αριθμός αυτοκινήτων εξοπλιστεί με την τεχνολογία αυτή, περισσότερο ακριβείς πληροφορίες πραγματικού χρόνου μπορούν να δημιουργηθούν ώστε να εξυπηρετούν το πλήθος των αυτοματοποιμένων οχημάτων.

    Στη VW δηλώνουν ότι κοντά στο 2019, όταν το BUDD-e θα μπορεί να είναι διαθέσιμο προς πώληση, οι λειτουργίες των διαφόρων βοηθητικών συστημάτων που βρίσκονται υπό ανάπτυξη στην εταιρεία, όπως αυτά που βρίσκονται στο concept Audi A7 με καθοδηγούμενη από πιλότο οδήγηση και στα οχήματα έρευνας e-Golf Τέλειας Στάθμευσης (Perfect Parking), και άλλα συστήματα ήδη διαθέσιμα, μπορούν να κάνουν την αυτοματοποιημένη οδήγηση μια καθημερινή πραγματικότητα.

    Η άνεση. Όπως και με πολλά πρόσφατα κονσεπτ αυτοματοποιημένων οχημάτων, το εσωτερικό του BUDD-e μπορεί να μετατραπεί σε σαλόνι. Εάν ο επιβάτης του μπροστινού καθίσματος επιθυμεί να μιλήσει στους φίλους του που κάθονται στα πίσω καθίσματα, μπορεί απλά να περιστρέψει το κάθισμα με φορά προς τα πίσω (όπως και το κάθισμα του οδηγού), το οποίο είναι εξοπλισμένο με εσωτερικά τοποθετημένη ζώνη ασφαλείας. Το πίσω μονοκόμματο κάθισμα μπορεί να τοποθετηθεί κατά μήκος της φοράς κίνησης για την παρακολούθηση ενός μόνιτορ 34 ιντσών τοποθετημένο στην πλευρά του χώρου των επιβατών.

    BUDD-e BUDD-e

    Η εταιρεία τόνισε επίσης τις εκτεταμένες δικτυακές δυνατότητες που κάνουν το BUDD-e μια κινητή διεπαφή για το Internet of Things που περιλαμβάνει το έξυπνο σπίτι και τον χώρο εργασίας του ιδιοκτήτη. Το σύστημα πληροφοριών επόμενης γενιάς που διαθέτει το concept βαν φημολογείται ότι συνδυάζει έλεγχο με αφή και κινήσεις των χεριών περισσότερο απρόσκοπτα από αυτά που είναι ήδη διαθέσιμα. Η έκδοση 2.0 του ελέγχου με κινήσεις των χεριών επιτρέπει ακόμη και το άνοιγμα των θυρών. Το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών διαθέτει ένα νέο σύστημα αφής, στο οποίο οι περισσότεροι διακόπτες έχουν αντικατασταθεί από μεμονωμένες οθόνες που συνδυάζονται σε μεγάλα πάνελ, και οι καθρέφτες έχουν αντικατασταθεί με ψηφιακές οθόνες.

     προγραμματιζόμενος από τον οδηγό πίνακας οργάνων του BUDD-e αποτελεί μια εξέλιξη του Active Info Display που παρουσίασε η Volkswagen το 2015. Κεντρικά τοποθετημένη μπροστά από τον οδηγό είναι μια κυρτή οθόνη 12.3 ιντσών με επιφάνεια που αποτελείται από τρείς ανεξάρτητα διαμορφώσιμους τομείς: οδήγηση, έλεγχος, κατανάλωση.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα