Hennessey Venom F5

Ένας ισάξιος ανταγωνιστής των Lamborghini, Buggati, Koenigsegg Agera RS, Rimac, Ferrari & Pagani!

Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης θα μπορούσε να φέρει μια χιονοστιβάδα των μηχανών Euro, από το ανανεωμένο saloon Peugeot 508 μέχρι το κομψό Ferrari 488 Pista, αλλά δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τα αυτοκίνητα από άλλα μέρη του κόσμου. Για παράδειγμα, η Hennessey έφερε το Venom F5 στην ελβετική αίθουσα, με το hypercar να βρίσκεται στα τελικά του στάδια ανάπτυξης, όλα με στόχο να χτυπήσουν τα 300 mph - 483 χλμ / ώρα.

Ο ιδρυτής της εταιρείας John Hennessey, μια αμφιλεγόμενη φιγούρα, ήταν παρόν στην έκθεση, παρέχοντας ένα περίπατο του επερχόμενου τέρατος ταχύτητας, ένα αυτοκίνητο φορτωμένο με πικάντικες λεπτομέρειες τεχνολογίας.

Παρουσιάζοντας το hypercar για πρώτη φορά στο Σαλόνι της Γενεύης, το Venom F5 τροφοδοτείται από ένα κινητήρα 8 λίτρων, V8 με «τουλάχιστον δύο turbos», αποδίδοντας «τουλάχιστον 1.600 + hp». Ο σχεδιασμός είναι σαφώς επικεντρωμένος σε αυτό το πνεύμα, παρουσιάζοντας στοιχεία αεροδυναμικής και ψύξης για να υποστηρίξει την κατεύθυνση στην οποία κινείται εμπορικά.
 
Το V8 θα διαθέτει χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων με ένα μονό συμπλέκτη (αναμένεται να έχει το είδος των αλλαγών σχέσεων που διαθέτει η Lamborghini στα V12 τέρατά της), αλλά θα προσφέρεται ως έξτρα επιλογή.


 
Όπως αναφέρθηκε, ολόκληρο το πακέτο θα παραμείνει κάτω από 3.000 κιλά, το οποίο θα επιτρέψει, για παράδειγμα, στην Αμερική να καταλάβει τον σημερινό κάτοχο του ρεκόρ ταχύτητας, δηλαδή την Koenigsegg Agera RS.

Η αεροδυναμική στο Venom F5 θα φέρει μια σημαντική αναβάθμιση σε σύγκριση με το συντελεστή οπισθέλκουσας 0.44 του Hennessey Venom GT, 270 mph (435 km/h).
 
Και με την εστίαση που επικεντρώνεται σε αυτόν τον μέγιστο στόχο ταχύτητας, δεν είναι περίεργο το γεγονός ότι το αεροδυναμικό προφίλ του αυτοκινήτου επικεντρώνεται στη μείωση της οπισθέλκουσας, με αποτέλεσμα συντελεστή οπισθέλκουσας 0.33 - το βίντεο δίνει σχετικές εξηγήσεις για τα διάφορα αεροδυναμικά στοιχεία που υπάρχουν στο αυτοκίνητο.

Ωστόσο, για τους πελάτες που αναζητούν περισσότερες συγκινήσεις σε στροφές υψηλής ταχύτητας θα προσφέρεται ένα επιπλέον πακέτο αεροδυναμικής.

Και ενώ η ισχύς σταματήματος προέρχεται προφανώς από μονάδες carbon-ceramic, η Hennessey στοιχηματίζει στα ελαστικά της Michelin στην προσπάθειά της για την επίτευξη της τελικής ταχύτητας.
 
Ο John Hennessey υποσχέθηκε ότι η τελική έκδοση του hypercar θα είναι έτοιμη μέχρι το τέλος του έτους, ενώ οι πρώτες παραδόσεις των πελατών θα πραγματοποιηθούν το δεύτερο εξάμηνο του 2019.

Όπως μπορείτε να φανταστείτε, ο Αμερικανός κατασκευαστής περιμένει να δει πώς η Bugatti θα χειριστεί την ανακοίνωσή του για την τελική ταχύτητα του 2018 - η Bugatti μόλις παρουσίασε τη πιο γρήγορη Chiron Sport στη Γενεύη, υποδεικνύοντας άλλο ένα νέο μοντέλο.

Και ενώ το F5 κοστίζει πάνω από 1,6 εκατομμύρια δολάρια (1,3 εκατομμύρια ευρώ) στις ΗΠΑ, 10 από τα 24 αυτοκίνητα που προγραμματίζονται να κατασκευαστούν έχουν βρει ήδη ιδιοκτήτες.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter