More

    Το μέλλον της αεροπορικής κινητικότητας στην Ευρώπη: Αυτές οι εταιρείες θα μπορούσαν να αλλάξουν τον τρόπο που ταξιδεύουμε

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Ευρωπαϊκές νεοσύστατες επιχειρήσεις συμμετέχουν στη μάχη για την αστική αεροπορική κινητικότητα

    Νεοσύστατες επιχειρήσεις από τη Γερμανία, τις Κάτω Χώρες και τη Σουηδία συγκαταλέγονται μεταξύ των εταιρειών που στοχεύουν να προκαλέσουν την Uber και την Alphabet θυγατρική της που σχετίζεται με την Google στον χώρο της αστικής κινητικότητας. Η Uber συνεργάζεται ήδη με έξι κατασκευαστές αεροσκαφών και η Alphabet έχει αναπτύξει τρία ηλεκτρικά οχήματα.

    Ναι, η πανδημία έχει σταματήσει όλα τα ταξιδιωτικά μας σχέδια και ίσως περιοριζόμαστε στα όρια των σπιτιών μας. Αλλά τα πράγματα επιστρέφουν σιγά-σιγά σε αυτό που λέμε τώρα – το νέο φυσιολογικό. Και οι φουτουριστές πιστεύουν ότι οι νεοσύστατες εταιρείες κινητικότητας και οι κορυφαίες αεροδιαστημικές εταιρείες εργάζονται σε συναρπαστικές νέες τεχνολογίες που μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο που θα σχεδιάζαμε τα ταξίδια μεγάλων και μικρών αποστάσεων. Η Uber συνεργάζεται με έξι κατασκευαστές αεροσκαφών για να σχεδιάσει ένα ηλεκτρικό αεροσκάφος που μπορεί να απογειωθεί και να προσγειωθεί σαν ελικόπτερο και να μεταφέρει τέσσερις επιβάτες και έναν πιλότο. Ο συνιδρυτής της Google και ο διευθύνων σύμβουλος της Alphabet Larry Page έχουν αναπτύξει τρία ηλεκτρικά οχήματα.

    Το μέλλον της αστικής αεροπορικής κινητικότητας στην Ευρώπη

    Σε αυτό το σενάριο, τι κάνουν οι νεοσύστατες επιχειρήσεις της ευρωπαϊκής αεροπορικής κινητικότητας; Ας το ανακαλύψουμε!

    Lilium (Γερμανία)

    aeroporiki kinitikotita europi 1

    Φωτογραφία Lilium

    Η εταιρεία Lilium που ξεκίνησε με αεροπορικό ταξί με έδρα το Μόναχο ολοκλήρωσε το πρωτότυπο του πρώτου ηλεκτρικού αεριωθούμενου αεροσκάφους, το οποίο είναι ένα πενταθέσιο αεροπορικό ταξί. Το Lilium Jet είναι ένα ηλεκτρικό αεροσκάφος κάθετου απογείωσης και προσγείωσης (eVOTL) που δοκιμάστηκε στη Γερμανία πέρυσι.

    Η φιλόδοξη εκκίνηση της γερμανικής αεροπορικής κινητικότητας αναμένεται να λειτουργήσει στόλο Lilium Jets μεταξύ του Μανχάταν προς το Διεθνές Αεροδρόμιο του Κένεντι σε μόλις 10 λεπτά με κόστος 70 $ (σχεδόν 62 €) ανά θέση. Αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι το ηλεκτρικό αεροσκάφος λειτουργεί με μπαταρίες που μπορούν να διαρκέσουν έως 186 μίλια με τελική ταχύτητα 190 μίλια ανά ώρα.

    Σε μια πρόσφατη εξέλιξη, η Lilium απέκτησε μια επιπλέον επένδυση ύψους 35 εκατομμυρίων δολαρίων (σχεδόν 30 εκατομμύρια ευρώ) από την Baillie Gifford. Έρχεται μετά από τρεις μήνες αφότου το Lilium συγκέντρωσε λίγο πάνω από 200 εκατομμύρια ευρώ. Με αυτήν την επένδυση, η αποτίμηση της εταιρείας που ιδρύθηκε το 2015 από τους Daniel Wiegand, Sebastian Born, Matthias Meiner και Patrick Nathen ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο δολάρια και η συνολική χρηματοδότησή της ανέρχεται σε 330 εκατομμύρια ευρώ. Και, η εταιρεία θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του Lilium Jet και της σειριακής παραγωγής του στις πρόσφατα ολοκληρωμένες εγκαταστάσεις παραγωγής του.

    Volocopter (Γερμανία)

    aeroporiki kinitikotita europi 2

    Φωτογραφία Volocopter

    Η Volocopter, μια γερμανική startup αεροπορικών ταξί είναι μία από τις εταιρείες που εργάζονται για να κάνουν τα αεροπορικά ταξίδια μικρών αποστάσεων, μία πραγματικότητα στα επόμενα χρόνια. Έχει την υπόληψη ότι είναι η πρώτη εταιρεία κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (VTOL) που έλαβε την «Έγκριση Οργανισμού Σχεδιασμού» από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας της Αεροπορίας.

    Η Volocopter σχεδιάζει να λανσάρει ένα νέο όχημα που ονομάζεται VoloCity, το οποίο είναι το τέταρτης γενιάς αεροσκάφος eVOTL. Το VoloCity θεωρείται πιο ισχυρό από τους προκατόχους του, με ταχύτητα 110 χλμ/ώρα και αυτονομία περίπου 35 χλμ. Διαθέτει 18 ρότορες και μπορεί να μεταφέρει δύο επιβάτες. Η Volocopter πραγματοποίησε ήδη μια δημόσια πτήση πάνω από το Marina Bay Reservoir στη Σιγκαπούρη για να εμφανίσει ένα πρωτότυπο VoloPort πλήρους κλίμακας και να δείξει την ωριμότητα αυτής της τεχνολογίας.

    Με την πρόθεση να κάνουν τις αεροπορικές μεταφορές ένα κοινό μέσο μετακίνησης, η Volocopter που ιδρύθηκε από τους Alexander Zosel και Stephan Wolf το 2011 ανακοίνωσε την επέκταση του νέου κύκλου χρηματοδότησης της Σειράς C για να συγκεντρώσει συνολικά 87 εκατομμύρια ευρώ τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους. Τελικά, η συνολική χρηματοδότηση που συγκεντρώθηκε από τη Volocopter ανέρχεται σε 122 εκατομμύρια ευρώ. Η επένδυση θα χρησιμοποιηθεί για την πιστοποίηση του VoloCity και την ανάπτυξη του δεύτερης γενιάς VoloDrone, του βαρέους τύπου cargo drone.

    Airbus (Ολλανδία)

    aeroporiki kinitikotita europi 3

    Φωτογραφία Airbus

    Η ευρωπαϊκή αεροδιαστημική εταιρεία Airbus συμμετέχει στην ανάπτυξη δύο ηλεκτρικών οχημάτων UAM για την παροχή πτήσεων μικρών αποστάσεων σε μεγάλες πόλεις που έχουν συμφόρηση και για μετακινήσεις μεταξύ προαστίων και κέντρων πόλης σε ανταγωνιστικές τιμές από τις οδικές μεταφορές.

    Η Airbus ανέπτυξε το πρώτο αυτόνομο eVOTL που ονομάζεται Vahana που αναπτύχθηκε από την ομάδα της Silicon Valley. Το αυτο-οδηγούμενο αεροπορικό ταξί φέρεται να μεταφέρει έναν μόνο επιβάτη σε ένα πιλοτήριο που βλέπει προς τα εμπρός. Αυτό το πρωτότυπο ισχυρίζεται ότι παρέχει αυτονομία 31 μιλίων ή έως και 20 λεπτά χρόνου πτήσης. Ήδη, το Vahana ολοκλήρωσε 114 πτήσεις στις αρχές του 2018.

    Η Airbus εργάζεται σε ένα δεύτερο εναέριο ταξί που ονομάζεται CityAirbus, το οποίο βρίσκεται υπό δοκιμή. Το CityAirbus είναι ένα ηλεκτρικό όχημα πολλαπλών eVTOL με τέσσερα καθίσματα και είναι επίσης επανδρωμένο. Η παρθενική απογείωσή του έγινε τον Μάιο με ταχύτητα πλεύσης σχεδόν 75 μιλίων/ώρα με χρόνο πτήσης έως και 15 λεπτά. Η Airbus επικεντρώνεται στην επένδυση στην τεχνολογία UAM με τη μορφή της υπηρεσίας ελικοπτέρου της, όπου οι πτήσεις ξεκινούν από 215 $ (σχεδόν 190 €).

    Wingcopter (Γερμανία)

    aeroporiki kinitikotita europi 4

    Φωτογραφία Wingcopter

    Η Wingcopter είναι ένας βραβευμένος Γερμανός κατασκευαστής μη επανδρωμένων αεροσκαφών eVTOL αφιερωμένη στη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο με εμπορικές και ανθρωπιστικές εφαρμογές. Ο πρωταρχικός στόχος αυτής της εταιρείας είναι η παράδοση αγαθών, τροφίμων και δεμάτων.Επί του παρόντος, η Wingcopter δραστηριοποιείται σε δέκα χώρες σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία σχεδιάζει να δοκιμάσει νέες εφαρμογές παράδοσης στις ΗΠΑ. Η Wingcopter αναπτύσσει τον πατενταρισμένο μηχανισμό κλίσης-ρότορα, ο οποίος γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ εμπορικών αεροσκαφών, ελικοπτέρων και αεροσκαφών σταθερής πτερυγίου. Τα ηλεκτρικά αεροσκάφη μπορούν να απογειώνονται και να προσγειώνονται κάθετα στο μικρότερο διάστημα και να μετατραπούν σε μη επανδρωμένα αεροπλάνα σε λίγα δευτερόλεπτα. Αυτό επιτρέπει αυτονομία έως και 75 μίλια/120 χιλιόμετρα σε μία πτήση και παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας 150 μιλίων/240 χιλιομέτρων ανά ώρα.

    Ιδρύθηκε από τους Tom Plümmer, Jonathan Hesselbarth και Ansgar Kadura το 2017, η Wingcopter εξασφάλισε χρηματοδότηση από την Corecam Capital Partners με έδρα τη Σιγκαπούρη στα τέλη του 2019. Με αυτήν την επένδυση, η Γερμανική εταιρεία σχεδιάζει να επιταχύνει την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς Wingcopter και να επεκτείνει την παγκόσμια συντήρησή της και δίκτυο πωλήσεων.

    Heart Aerospace (Σουηδία)

    aeroporiki kinitikotita europi 5

    Φωτογραφία Heart Aerospace

    Η Σουηδική εταιρεία αεροπορικής κινητικότητας η Heart Aerospace λειτουργεί με την αποστολή να δημιουργήσει τις πιο προσιτές, ταχύτερες και βιώσιμες μεταφορές για περιφερειακά ταξίδια σε όλο τον κόσμο. Το πρώτο αεροσκάφος της εταιρείας είναι το ES-19, το οποίο είναι ένα αεροπλάνο δεκαεννέα επιβατών. Προβλέπεται να λειτουργεί με εμβέλεια 400 χλμ. Και έχει πιστοποιηθεί για εμπορική λειτουργία έως το 2025.

    Αρχικά, τα αεροπλάνα της Heart Aerospace θα προσφέρουν μεταφορά από σημείο σε σημείο μεταξύ των σκανδιναβικών πόλεων, προτού επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στον υπόλοιπο κόσμο. Οι απόφοιτοι Y-Combinator που ιδρύθηκαν το 2018 από τον Anders Forslund επιτρέπουν την αποτελεσματική αντικατάσταση συμβατικών μικρών αεροσκαφών σε περιφερειακές διαδρομές. Έχει επίσης λάβει υποστήριξη από τη Σουηδική κυβέρνηση για την αεροπορική εξηλεκτρίκευση της. Και λειτουργεί με την πρόθεση την πλήρη να ηλεκτροκίνηση στα εσωτερικά αεροπορικά ταξίδια έως το 2040. Μέχρι σήμερα, η Heart Aerospace έχει βάλει στο αποθεματικό της 1,9 εκατομμύρια ευρώ που τη βοηθά να επιτύχει τη φιλοδοξία της.

    Εάν γνωρίζετε κάποια startup στην κατηγορία της αστικής αεροπορικής κινητικότητας που έχουμε ξεχάσει στη λίστα, ενημερώστε μας.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα