Energy Observer: Στο Φλοίσβο το πρώτο σκάφος Υδρογόνου σε όλο τον κόσμο [Video]

Η Οδύσσεια για το μέλλον έχει αρχίσει

Η επιστημονική ομάδα του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ και της εφημερίδας "Το Συνεργείο" πήγε στο Φλοίσβο και είδε από κοντά και φωτογράφησε το Energy Observer.

Αν δεν το είδατε… προλάβετε. Όμως τι ακριβώς είναι και ποια είναι όλα τα ξεχωριστά που κάνει; Εδώ θα τα βρείτε όλα αναλυτικά στα portal μας. Μείνετε συνδεδεμένοι.

50 χώρες, και 101 λιμάνια σε όλο τον κόσμο

Το Energy Observer αποτελεί μια οδύσσεια σε όλο τον κόσμο για την αναζήτηση καινοτόμων λύσεων για το περιβάλλον.

6 χρόνια, 50 χώρες και 101 ενδιάμεσες στάσεις, για συναντήσεις με ανθρώπους που σχεδιάζουν το αύριο του μέλλοντος και να αποδειχθεί ότι ένας καθαρότερος κόσμος είναι δυνατός.

Το Energy Observer είναι κάτι περισσότερο από ένα σκάφος, είναι μια πλατφόρμα μέσων που παρέχει θετικό και εμπνευσμένο περιεχόμενο υπέρ καινοτόμων λύσεων.

Η οικολογική μετάβαση πρέπει να θεωρηθεί ως μια υπόσχεση για έναν καλύτερο κόσμο. Μέσω αυτής της αποκλειστικής Οδύσσειας, οι κατασκευαστές του, οι χορηγοί και οι επίσημοι συνεργάτες θέλουν να κάνουν τους ανθρώπους να ονειρεύονται, να ευαισθητοποιηθούν, να αποδεικνύουν ότι οι άνθρωποι μπορούν να ζήσουν αρμονικά με τη φύση και ότι η καταπολέμηση της υπερθέρμανσης του πλανήτη μπορεί να ανοίξει κάποιες πόρτες σε μια νέα οικονομική επέκταση.

Το σκάφος

Το Energy Observer (Παρατηρητής Ενέργειας) είναι το πρώτο σκάφος υδρογόνου, με στόχο την ενεργειακή αυτονομία, με μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου ή λεπτά σωματίδια. Αυτό το πρώην αγωνιστικό σκάφος, ένας εξαιρετικός ανταγωνιστής έχει μεταμορφωθεί πλήρως σε ένα σκάφος του μέλλοντος, που τροφοδοτείται από ηλεκτρική πρόωση χάρη σε ένα συνδυασμό ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και ένα σύστημα παραγωγής υδρογόνου που παράγει υδρογόνο χωρίς άνθρακα στο πλοίο χρησιμοποιώντας θαλασσινό νερό.

Υδρογόνο (Η2)

Αντιμέτωπη με την επείγουσα ανάγκη μείωσης των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου, η ανάπτυξη των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας είναι η σαφής πορεία προς τα εμπρός. Εντούτοις, αυτές οι ενέργειες είναι από τη φύση τους μεταβλητές και διαλείπουσες και συνεπώς απαιτούν την ανάπτυξη και τη βελτιστοποίηση των μεθόδων αποθήκευσης ενέργειας.

Μεταξύ αυτών, το υδρογόνο (H), το πιο άφθονο χημικό στοιχείο του σύμπαντος, καταδεικνύει λίγο περισσότερο καθημερινά το τεράστιο δυναμικό του ως ενεργειακός φορέας ικανός να ανακτηθεί από τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Το ζήτημα του 21ου αιώνα: να μάθουμε πώς να το παράγουμε με τρόπο οικονομικό και χωρίς άνθρακα. Στο πλαίσιο αυτού του ερευνητικού και αναπτυξιακού πλαισίου, το έργο του Energy Observe ταιριάζει: ώστε να αποδείξει την απόδοση αυτού του νέου ενεργειακού μοντέλου και έτσι να αποτελέσει παράδειγμα σε όλο τον κόσμο.

  1. ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: 130 m2 φωτοβολταϊκών πάνελ που συνδυάζουν 3 διαφορετικές τεχνολογίες: συμβατές, διχρωματικές και με αντιολισθητική επίστρωση
  2. ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ (ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ) ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟΥ ΑΞΟΝΑ: 2 ανεμογεννήτριες κάθετου άξονα, σε κινητό υποστήριγμα, για παραγωγή ενέργειας
  3. ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΦΑΛΑΤΩΣΗΣ: Ένα σύστημα αφαλάτωσης θαλασσινού νερού που παράγεται με αντίστροφη όσμωση με δύο πατώματα
  4. ΝΑΥΣΙΠΛΟΙΑ: Ανάπτυξη λογισμικού ναυσιπλοιας για τη βελτιστοποίηση του σχεδίου διαδρομής με την ενσωμάτωση των παραμέτρων που σχετίζονται με τις συνθήκες ιστιοπλοΐας (κύματα, άνεμος, ρεύματα ...) αλλά και βελτιστοποίηση της παραγωγής ενέργειας επί του σκάφους (ηλιοφάνεια, επίπεδα υδρογόνου, υπόλοιπο ...)
  5. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ: Παρακολούθηση και απομακρυσμένη παρακολούθηση της απόδοσης, της διαχείρισης και της βελτιστοποίησης των ενεργειακών ροών στο σκάφος σε πραγματικό χρόνο
  6. ΔΥΟ ΕΠΙΠΕΔΑ: ΣΥΜΠΙΕΣΤΕΣ H2O Για συμπίεση υδρογόνου από 30 έως 350 bar σε δεξαμενές
  7. KITE SMART TRACTION: Αυτοματοποιημένος αετός που προορίζεται να αυξήσει την ταχύτητα του σκάφους και να μειώσει το ενεργειακό του κόστος, αλλά και να μετατρέψει τους ηλεκτροκινητήρες σε υδρογεννήτριες
  8. ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΗ: Για να διασπάσει το μόριο του H2O σε οξυγόνο (02) και υδρογόνο (Η2). Ενώ το οξυγόνο θα απελευθερωθεί στην ατμόσφαιρα, το υδρογόνο θα αποθηκευτεί σε αέρια μορφή για να διατηρηθεί η πλεονάζουσα ενέργεια 4 Nm3 / h στα 30 bar
  9. ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ: Δεξαμενές υδρογόνου για μακροπρόθεσμη αποθήκευση ενέργειας 2 x 4 δεξαμενές 322L ή 62 kg H2
  10. ΚΥΨΕΛΕΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ: Για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από το αποθηκευμένο υδρογόνο που λειτουργεί ως μηχανισμός επέκτασης της αυτονομίας του σκάφους (Range extender), σε συνδυασμό με μηχανή για to κλιματισμό 22 KW
  11. ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΙΣΧΥΟΣ 400V : Μπαταρίες Li-ion για βραχυπρόθεσμη αποθήκευση ενέργειας και διαχείριση των απαιτήσεων ισχύος 106 Kwh για κίνηση, ηλεκτρόλυση, συμπίεση και στα 220V αλλά και στα 24V τάση
  12. ΠΡΟΩΣΗ: 2 ηλεκτρικοί κινητήρες με πολύ υψηλές αποδόσεις (97%), αναστρέψιμοι σε υδρογεννήτριες, όταν το σκάφος πλέει με τον πανί του αετού (kite) στα 2 x 41 KW με 3000 rpm σε λειτουργία πρόωσης και στα 2 x 2, 5 KW σε λειτουργία υδρογεννήτριας.

Στους Επίσημους συνεργάτες και η Toyota

odessy 19

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter