More

    Can-Am Spyder. Ούτε αυτοκίνητο, ούτε μοτοσικλέτα! [video]

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Οπτικά, κανείς δεν πρόκειται να το μπερδέψει με μοτοσυκλέτα αλλά ούτε και να το πει αυτοκίνητο και το ερωτηματικό στην βινιέτα. Το μακρύ καπό, οι δύο μπροστινοί τροχοί, τα δύο καθίσματα και το τιμόνι φροντίζουν να το κάνουν να ξεχωρίζει.

    Δεν είναι όμως ούτε αυτοκίνητο. Η έλλειψη πορτών, οροφής οποιουδήποτε τύπου, χώρου αποσκευών, χαρακτηριστικών ασφαλείας – πέρα από τις ζώνες τριών σημείων και τις μπάρες ανατροπής σε κάθε κάθισμα – και ένας μονός τροχός στο πίσω μέρος σε κάνουν να αναρωτιέσαι… τι είναι τελικά;

    Και αυτό είναι πιθανότατα το καθοριστικό του χαρακτηριστικό – η δυνατότητά του να προσελκύει το είδος της προσοχής που κάνει τους ανθρώπους να σε σταματήσουν και να σε ρωτήσουν αυτό ακριβώς. Η καλύτερη απάντηση που μπορείς να τους δώσεις είναι να το περιγράψεις ως ένα τρίκυκλο καρτ με «αναβολικά».

    Can-Am Spyder Can-Am Spyder

    Μία αντίστοιχη εταιρεία η Polaris την οποία φιλοξενήσαμε πριν από 1 χρόνο περίπου, όταν παρουσίασε το Slingshot το 2014, ακόμη και η ίδια δυσκολεύτηκε να το κατατάξει σε μια κατηγορία. Τόσο ώστε ορισμένες πολιτείες των ΗΠΑ να μην επιτρέψουν την έκδοση άδειας κυκλοφορίας έως ότου η εταιρεία να συνεργαστεί μαζί τους είτε για τη δημιουργία νέας κατηγορίας, με το όνομα αυτοσυκλέτα (autocycle), είτε για να επιτρέψει την έκδοση άδειας ως μοτοσυκλέτα. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, κανείς έκτοτε δεν έχει αρνηθεί πόσο διαφορετικό είναι αυτό το όχημα.

    Πρόσφατα είδαμε το Can-Am Spyder στην Αττική. Με ελληνικές πινακίδες και εισαγωγή από Αμερική αξίας 30,000 $ παρακαλώ απ’όσο μας δήλωσε ο ιδιοκτήτης του!

    Το ενδιαφέρον στην όλη ιστορία είναι ότι ένα τέτοιο όχημα σίγουρα κάνει τον ιδιοκτήτη του να ξεχωρίζει. Η επένδυση λοιπόν προς το παρόν έχει μια ξεχωριστή παρουσία.

    Can-Am Spyder Can-Am Spyder

    Κινητήρας

    Κινητήρας Rotax 1330 ACE, 3 κυλίνδρων σε σειρά, υδρόψυκτος με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού.
    Ισχύς: 105 ίππων (78 kW) @ 6,000 RPM 115 ίππων (86 kW) @ 7,250 σ.α.λ.
    Ροπή: 96 lb-ft. (130 Nm) @ 5.000 RPM

    Can-Am Spyder Can-Am Spyder

    Κιβώτιο ταχυτήτων

    6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με όπισθεν (SM6) ή
    Ημιαυτόματο κιβώτιο 6-ταχυτήτων με όπισθεν (SE6)

    Ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων

    Αλλαγή σε 6 ταχύτητες χωρίς να χρειαστεί ποτέ να αγγίξει ο ο οδηγός έναν συμπλέκτη. Το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μετατρέπει το κιβώτιο ταχυτήτων σε μοτοσυκλέτα για γρήγορες και ομαλότερες αλλαγές ταχυτήτων. Η χειροκίνητη μετάδοση διατίθεται επίσης στο μοντέλο Can-Am Spyder F3-S.

    can1

    Σύστημα αντι-μπλοκαρίσματος τροχών (ABS)

    Το ABS παρακολουθεί ανεξάρτητα την περιστροφή κάθε τροχού και αποτρέπει οποιοδήποτε μπλοκάρισμα του τροχού. Σε συνδυασμό με τα φρένα Brembo †, προσφέρει μέγιστη απόδοση φρεναρίσματος.

    can2

    Ανάρτηση

    Μπροστινή ανάρτηση

    SACHS † μεγάλης διαμέτρου αμορτισέρ

    Πίσω ανάρτηση

    Αμορτισέρ SACHS
    Μερικά μόνο από επιπλέον συστήματα που το 3-κυκλο αυτό υποστηρίζει είναι ατ ακόλουθα:
    • Σύστημα ελέγχου σταθερότητας
    • Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (ΤCS)
    • Δυναμικό Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο τιμόνι
    • Cruise control
    • Οπισθεν

    Με το ακόλουθο μήνυμα η εταιρεία προωθεί τις πωλήσεις της στις ΗΠΑ οι οποίες απ’ ότι φαίνεται δεν περιορίζονται μόνο εκεί.
    • THREE – WHEEL PERFORMANCE – 3 – ΤΡΟΧΟΙ ΑΠΟΔΟΣΗ.
    • THREE – WHEEL CONTROL – 3 – ΤΡΟΧΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ.
    • THREE – WHEEL FUN – 3 – ΤΡΟΧΟΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ.


     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα