KΕΝΤΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

kedroTα προγράμματα βελτίωσης των κινητήρων, δεν είναι κάτι καινούριο στην αγορά του αυτοκινήτου. Χρονολογούνται στα μέσα της δεκαετίας του 90 όπου και οι κατασκευάστριες εταιρίες τοποθέτησαν ηλεκτρονικές μονάδες για τον έλεγχο των κινητήρων. Τότε υπήρχε και η μόδα με τα λεγόμενα τσιπάκια που τοποθετιόντουσαν απευθείας στους εγκεφάλους των αυτοκινήτων. Κάνοντας έρευνα αγοράς επιλέξαμε να επισκεφτούμε ένα από τους κορυφαίους βελτιωτικούς οίκους της χώρας, που έχει δημιουργηθεί στα πρότυπα βελτιωτικών οίκων του εξωτερικού. Τα στελέχη του αποτελούνται από άτομα με ακαδημαϊκές σπουδές και προϋπηρεσία σε αντίστοιχες θέσεις του εξωτερικού. Το Κέντρο Προγραμματισμού Αυτοκινήτων προσφέρει προγράμματα βελτίωσης, οικονομίας και συνδυασμό των δύο. Στην αρχή το αυτοκίνητο ελέγχεται με διαγνωστικό και δυναμόμετρο. Στη συνέχεια προγραμματίζεται ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου μέσω της εργοστασιακής θύρας OBD. Στο τελικό στάδιο το αυτοκίνητο δοκιμάζεται στο δυναμόμετρο και παραδίδεται στο πελάτη με γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας, κάρτα καυσαερίων, δυναμομέτρηση και διαγνωστικό έλεγχο του εγκεφάλου. www.ecu-center.gr

On the way για αυτόνομα οχήματα από την EQUIP AUTO !

Το γενικό θέμα της έκθεσης EQUIP AUTO ήταν η τεχνολογική καινοτομία και έρχεται στο προσκήνιο σε μια φιλόδοξη συγκέντρωση αφιερωμένη στα αυτόνομα οχήματα.
 
Η μετάβαση στην αυτόνομη κινητικότητα βρίσκεται σε εξέλιξη! Το οικοσύστημα υποδομής οχημάτων πρέπει να εξελιχθεί για να μειώσει τη συμφόρηση στις πόλεις, επιταχύνοντας την τεχνολογική επανάσταση στον τομέα των μεταφορών. Η Ομοσπονδία Βιομηχανιών Εξοπλισμού Οχημάτων (FIEV) έχει ενώσει τις δυνάμεις της με την Ομοσπονδία Εξοπλισμού Οδοποιίας (SER), την Ένωση Μηχανικών Αυτοκινήτων (SIA) και τη Γαλλική Ένωση Οδών (URF) για ένα φιλόδοξο συνέδριο αφιερωμένο στις προκλήσεις του αυτόνομου οχήματος.

Κατά τη διάρκεια αυτού του συνεδρίου, οι ειδικοί, οι μηχανικοί και οι ειδικοί ανέλυσαν εκ νέου τη νέα αυτή μέθοδο κινητικότητας, καθώς και τις συνέπειές της για ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία. Για παράδειγμα, τα τεχνολογικά ζητήματα για τα αυτόνομα οχήματα, οι αλληλεπιδράσεις με τις οδικές υποδομές κ.λπ.

Τα θέματα που θα εξεταστούν θα είναι εκτενή και θα προσφέρουν κατευθύνσεις για να βοηθήσουν στην πλοήγηση στις τρέχουσες προκλήσεις της αυτοματοποιημένης οδήγησης.

equip1
Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων από τη μελέτη «Το μέλλον της αλυσίδας αξίας της αυτοκινητοβιομηχανίας» της Deloitte, καθώς και το στρογγυλό τραπέζι με θέμα «Η κινητικότητα του μέλλοντος: Τι θα επηρεάσει το οικοσύστημά της;» είχαν ειδική βαρύτητα Συμμετείχαν o Christian Peugeot, Πρόεδρος του CCFA, κ. Xavier Bertrand, πρόεδρος του περιφερειακού συμβουλίου των Hauts de Seine, Heiko Carrie, πρόεδρος της Bosch France και Benelux, Dominique Mondé, αντιπρόεδρος της SER, Yves Crozet, πρόεδρος του URF Think Tank και Guillaume Crunelle από τη Deloitte.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter