More

    Τα αυτο-οδηγούμενα οχήματα δοκιμών της Lyft επιστρέφουν σε δημόσιους δρόμους στην Καλιφόρνια

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Το τμήμα αυτοκινούμενων οχημάτων της Lyft ξεκίνησε ξανά τις δοκιμές σε δημόσιους δρόμους στην Καλιφόρνια, αρκετούς μήνες μετά την παύση λειτουργίας εν τω μέσω της πανδημίας του COVID-19.

    Το πρόγραμμα Level 5 της Lyft δήλωσε πρόσφατα ότι μερικά από τα αυτόνομα οχήματά της επιστρέφουν στο δρόμο στο Palo Alto και στην κλειστή πίστα δοκιμών. Η εταιρεία δεν έχει συνεχίσει ένα πιλοτικό πρόγραμμα που παρείχε διαδρομές στους υπαλλήλους της Lyft στο Palo Alto.

    Η εταιρεία είπε ότι ακολουθεί τις οδηγίες του CDC για ατομικό εξοπλισμό προστασίας και καθαρισμό επιφανειών. Έχει επίσης θεσπίσει πολλά επιπλέον μέτρα ασφαλείας για να αποτρέψει την εξάπλωση του COVID. Κάθε αυτόνομο δοκιμαστικό όχημα είναι εξοπλισμένο με χωρίσματα για το διαχωρισμό των δύο χειριστών ασφαλείας στο εσωτερικό, δήλωσε η εταιρεία. Οι χειριστές πρέπει να φορούν ασπίδες προσώπου και να υποβάλλονται σε ελέγχους θερμοκρασίας. Συνδυάζονται επίσης για δύο εβδομάδες κάθε φορά.

    lyft1

    Το πρόγραμμα Level 5 της Lyft – ένα νεύμα στο αυτοματοποιημένο επίπεδο οδήγησης του SAE, που σημαίνει ότι το όχημα χειρίζεται όλες τις συνθήκες οδήγησης σε όλες τις συνθήκες – ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2017 αλλά δεν ξεκίνησε τις δοκιμές στους δημόσιους δρόμους της Καλιφόρνιας μέχρι τον Νοέμβριο του 2018.

    Η Lyft στη συνέχεια αύξησε το πρόγραμμα δοκιμών και το στόλο της. Μέχρι τα τέλη του 2019, η Lyft οδηγούσε τέσσερις φορές περισσότερα αυτόνομα μίλια ανά τρίμηνο από ό, τι πριν από έξι μήνες.

    Η Lyft είχε δοκιμάσει 19 αυτόνομα οχήματα σε δημόσιους δρόμους στην Καλιφόρνια το 2019, σύμφωνα με το Τμήμα Μηχανοκίνητων Οχημάτων της Καλιφόρνια, τον κύριο οργανισμό που ρυθμίζει τα AV στην πολιτεία. Αυτά τα 19 οχήματα, τα οποία λειτούργησαν κατά την περίοδο αναφοράς από τον Δεκέμβριο του 2018 έως τον Νοέμβριο του 2019, διάνυσαν σχεδόν 43.000 μίλια σε αυτόνομη λειτουργία, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Lyft που κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο. Αν και αυτό είναι ένα μικροσκοπικό σχήμα σε σύγκριση με άλλες εταιρείες όπως η Argo AI, η Cruise και η Waymo, αντιπροσωπεύει την πρόοδο στο πρόγραμμα.

    Η Lyft έχει συμπληρώσει τις δοκιμές στο δρόμο με προσομοίωση, μια στρατηγική στην οποία βασίστηκε περισσότερο κατά τη διάρκεια των διακοπών λειτουργίας που σχετίζονται με το COVID. Και πιθανότατα θα συνεχίσει να στηρίζεται στην προσομοίωση ακόμη και όταν οι τοπικές κυβερνήσεις άρουν τους περιορισμούς και η οικονομία ανοίγει ξανά.

    Η προσομοίωση είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για τη δημιουργία πρόσθετου ελέγχου, επαναληψιμότητας και ασφάλειας, σύμφωνα με μια δημοσίευση ιστολογίου που κυκλοφόρησε πρόσφατα από τον Robert Morgan, διευθυντή μηχανικής και τον Sameer Qureshi, διευθυντή διαχείρισης προϊόντων στο Επίπεδο – Level 5. Ακόμη δήλωσαν ότι η προσομοίωση επέτρεψε επίσης στη μονάδα επιπέδου 5 να δοκιμάσει τη δουλειά της χωρίς οχήματα, χωρίς τους υπαλλήλους να φύγουν από τα γραφεία τους και, τους τελευταίους μήνες, χωρίς να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους. Το Level – Επίπεδο 5 απασχολεί περισσότερα από 400 άτομα στο Λονδίνο, το Μόναχο και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

    Η χρήση προσομοίωσης για την ανάπτυξη αυτόνομης τεχνολογίας οχημάτων είναι ένα καθιερωμένο εργαλείο στη βιομηχανία. Η προσέγγιση της Lyft στα δεδομένα – την οποία χρησιμοποιεί για να βελτιώσει τις προσομοιώσεις της – είναι αυτή που διαφοροποιεί την εταιρεία από τους ανταγωνιστές. Η Lyft χρησιμοποιεί δεδομένα που συλλέγονται από οδηγούς στην εφαρμογή της για να βελτιώσει τις δοκιμές προσομοίωσης, καθώς και να δημιουργήσει τρισδιάστατους χάρτες και να κατανοήσει τα ανθρώπινα μοτίβα οδήγησης.

    Το πρόγραμμα Level 5 της Lyft – ένα νεύμα στο αυτοματοποιημένο επίπεδο οδήγησης του SAE, που σημαίνει ότι το όχημα χειρίζεται όλες τις συνθήκες οδήγησης σε όλες τις συνθήκες – ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2017 αλλά δεν ξεκίνησε τις δοκιμές στους δημόσιους δρόμους της Καλιφόρνιας μέχρι τον Νοέμβριο του 2018.

    Η Lyft στη συνέχεια αύξησε το πρόγραμμα δοκιμών και το στόλο της. Μέχρι τα τέλη του 2019, η Lyft οδηγούσε τέσσερις φορές περισσότερα αυτόνομα μίλια ανά τρίμηνο από ό, τι πριν από έξι μήνες.

    Η Lyft είχε δοκιμάσει 19 αυτόνομα οχήματα σε δημόσιους δρόμους στην Καλιφόρνια το 2019, σύμφωνα με το Τμήμα Μηχανοκίνητων Οχημάτων της Καλιφόρνια, τον κύριο οργανισμό που ρυθμίζει τα AV στην πολιτεία. Αυτά τα 19 οχήματα, τα οποία λειτούργησαν κατά την περίοδο αναφοράς από τον Δεκέμβριο του 2018 έως τον Νοέμβριο του 2019, διάνυσαν σχεδόν 43.000 μίλια σε αυτόνομη λειτουργία, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Lyft που κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο. Αν και αυτό είναι ένα μικροσκοπικό σχήμα σε σύγκριση με άλλες εταιρείες όπως η Argo AI, η Cruise και η Waymo, αντιπροσωπεύει την πρόοδο στο πρόγραμμα.

    Η Lyft έχει συμπληρώσει τις δοκιμές στο δρόμο με προσομοίωση, μια στρατηγική στην οποία βασίστηκε περισσότερο κατά τη διάρκεια των διακοπών λειτουργίας που σχετίζονται με το COVID. Και πιθανότατα θα συνεχίσει να στηρίζεται στην προσομοίωση ακόμη και όταν οι τοπικές κυβερνήσεις άρουν τους περιορισμούς και η οικονομία ανοίγει ξανά.

    Η προσομοίωση είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για τη δημιουργία πρόσθετου ελέγχου, επαναληψιμότητας και ασφάλειας, σύμφωνα με μια δημοσίευση ιστολογίου που κυκλοφόρησε πρόσφατα από τον Robert Morgan, διευθυντή μηχανικής και τον Sameer Qureshi, διευθυντή διαχείρισης προϊόντων στο Επίπεδο – Level 5. Ακόμη δήλωσαν ότι η προσομοίωση επέτρεψε επίσης στη μονάδα επιπέδου 5 να δοκιμάσει τη δουλειά της χωρίς οχήματα, χωρίς τους υπαλλήλους να φύγουν από τα γραφεία τους και, τους τελευταίους μήνες, χωρίς να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους. Το Level – Επίπεδο 5 απασχολεί περισσότερα από 400 άτομα στο Λονδίνο, το Μόναχο και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

    Η χρήση προσομοίωσης για την ανάπτυξη αυτόνομης τεχνολογίας οχημάτων είναι ένα καθιερωμένο εργαλείο στη βιομηχανία. Η προσέγγιση της Lyft στα δεδομένα – την οποία χρησιμοποιεί για να βελτιώσει τις προσομοιώσεις της – είναι αυτή που διαφοροποιεί την εταιρεία από τους ανταγωνιστές. Η Lyft χρησιμοποιεί δεδομένα που συλλέγονται από οδηγούς στην εφαρμογή της για να βελτιώσει τις δοκιμές προσομοίωσης, καθώς και να δημιουργήσει τρισδιάστατους χάρτες και να κατανοήσει τα ανθρώπινα μοτίβα οδήγησης.

    Το πρόγραμμα Level 5 λαμβάνει δεδομένα από επιλεγμένα οχήματα στο πρόγραμμα Express Drive της Lyft, το οποίο παρέχει ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και SUV σε οδηγούς στην πλατφόρμα του ως εναλλακτική λύση σε επιλογές όπως η μακροχρόνια μίσθωση.

    Τα αυτο-οδηγούμενα οχήματα δοκιμών της Lyft επιστρέφουν σε δημόσιους δρόμους στην ΚαλιφόρνιαLyft makes aggressive acquisition, accelerates self-driving r&d

    Το τμήμα αυτοκινούμενων οχημάτων της Lyft ξεκίνησε ξανά τις δοκιμές σε δημόσιους δρόμους στην Καλιφόρνια, αρκετούς μήνες μετά την παύση λειτουργίας εν τω μέσω της πανδημίας του COVID-19.

    Το πρόγραμμα Level 5 της Lyft δήλωσε πρόσφατα ότι μερικά από τα αυτόνομα οχήματά της επιστρέφουν στο δρόμο στο Palo Alto και στην κλειστή πίστα δοκιμών. Η εταιρεία δεν έχει συνεχίσει ένα πιλοτικό πρόγραμμα που παρείχε διαδρομές στους υπαλλήλους της Lyft στο Palo Alto.

    Η εταιρεία είπε ότι ακολουθεί τις οδηγίες του CDC για ατομικό εξοπλισμό προστασίας και καθαρισμό επιφανειών. Έχει επίσης θεσπίσει πολλά επιπλέον μέτρα ασφαλείας για να αποτρέψει την εξάπλωση του COVID. Κάθε αυτόνομο δοκιμαστικό όχημα είναι εξοπλισμένο με χωρίσματα για το διαχωρισμό των δύο χειριστών ασφαλείας στο εσωτερικό, δήλωσε η εταιρεία. Οι χειριστές πρέπει να φορούν ασπίδες προσώπου και να υποβάλλονται σε ελέγχους θερμοκρασίας. Συνδυάζονται επίσης για δύο εβδομάδες κάθε φορά.

    lyft level 5 self driving

    Το πρόγραμμα Level 5 της Lyft – ένα νεύμα στο αυτοματοποιημένο επίπεδο οδήγησης του SAE, που σημαίνει ότι το όχημα χειρίζεται όλες τις συνθήκες οδήγησης σε όλες τις συνθήκες – ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2017 αλλά δεν ξεκίνησε τις δοκιμές στους δημόσιους δρόμους της Καλιφόρνιας μέχρι τον Νοέμβριο του 2018.

    Η Lyft στη συνέχεια αύξησε το πρόγραμμα δοκιμών και το στόλο της. Μέχρι τα τέλη του 2019, η Lyft οδηγούσε τέσσερις φορές περισσότερα αυτόνομα μίλια ανά τρίμηνο από ό, τι πριν από έξι μήνες.

    Η Lyft είχε δοκιμάσει 19 αυτόνομα οχήματα σε δημόσιους δρόμους στην Καλιφόρνια το 2019, σύμφωνα με το Τμήμα Μηχανοκίνητων Οχημάτων της Καλιφόρνια, τον κύριο οργανισμό που ρυθμίζει τα AV στην πολιτεία. Αυτά τα 19 οχήματα, τα οποία λειτούργησαν κατά την περίοδο αναφοράς από τον Δεκέμβριο του 2018 έως τον Νοέμβριο του 2019, διάνυσαν σχεδόν 43.000 μίλια σε αυτόνομη λειτουργία, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Lyft που κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο. Αν και αυτό είναι ένα μικροσκοπικό σχήμα σε σύγκριση με άλλες εταιρείες όπως η Argo AI, η Cruise και η Waymo, αντιπροσωπεύει την πρόοδο στο πρόγραμμα.

    Η Lyft έχει συμπληρώσει τις δοκιμές στο δρόμο με προσομοίωση, μια στρατηγική στην οποία βασίστηκε περισσότερο κατά τη διάρκεια των διακοπών λειτουργίας που σχετίζονται με το COVID. Και πιθανότατα θα συνεχίσει να στηρίζεται στην προσομοίωση ακόμη και όταν οι τοπικές κυβερνήσεις άρουν τους περιορισμούς και η οικονομία ανοίγει ξανά.

    Η προσομοίωση είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για τη δημιουργία πρόσθετου ελέγχου, επαναληψιμότητας και ασφάλειας, σύμφωνα με μια δημοσίευση ιστολογίου που κυκλοφόρησε πρόσφατα από τον Robert Morgan, διευθυντή μηχανικής και τον Sameer Qureshi, διευθυντή διαχείρισης προϊόντων στο Επίπεδο – Level 5. Ακόμη δήλωσαν ότι η προσομοίωση επέτρεψε επίσης στη μονάδα επιπέδου 5 να δοκιμάσει τη δουλειά της χωρίς οχήματα, χωρίς τους υπαλλήλους να φύγουν από τα γραφεία τους και, τους τελευταίους μήνες, χωρίς να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους. Το Level – Επίπεδο 5 απασχολεί περισσότερα από 400 άτομα στο Λονδίνο, το Μόναχο και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

    Η χρήση προσομοίωσης για την ανάπτυξη αυτόνομης τεχνολογίας οχημάτων είναι ένα καθιερωμένο εργαλείο στη βιομηχανία. Η προσέγγιση της Lyft στα δεδομένα – την οποία χρησιμοποιεί για να βελτιώσει τις προσομοιώσεις της – είναι αυτή που διαφοροποιεί την εταιρεία από τους ανταγωνιστές. Η Lyft χρησιμοποιεί δεδομένα που συλλέγονται από οδηγούς στην εφαρμογή της για να βελτιώσει τις δοκιμές προσομοίωσης, καθώς και να δημιουργήσει τρισδιάστατους χάρτες και να κατανοήσει τα ανθρώπινα μοτίβα οδήγησης.

    Το πρόγραμμα Level 5 λαμβάνει δεδομένα από επιλεγμένα οχήματα στο πρόγραμμα Express Drive της Lyft, το οποίο παρέχει ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και SUV σε οδηγούς στην πλατφόρμα του ως εναλλακτική λύση σε επιλογές όπως η μακροχρόνια μίσθωση.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα