More

    KAMAZ-6290: Το Πρώτο Ρώσικο Λεωφορείο Υδρογόνου Παρουσιάστηκε στην Έκθεση COMTRANS 2021 της Μόσχας

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η KAMAZ συνεχίζει να επεκτείνει τη γκάμα των καινοτόμων οικολογικών μέσων μεταφοράς επιβατών που κατασκευάζει και που γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στις μεγαλουπόλεις. Τα οχήματα υδρογόνου θα μπορέσουν σύντομα να γίνουν μια άξια εναλλακτική λύση ως προς τα λεωφορεία που κινούνται με πετρελαιοκινητήρες. Συνεπώς, ικανοποιώντας τις σημερινές απαιτήσεις, οι μηχανικοί της εταιρείας ανέπτυξαν το πρώτο λεωφορείο υδρογόνου χαμηλού δαπέδου της εταιρίας, το KAMAZ-6290.


    «Σχεδιάσαμε το πρωτότυπο του λεωφορείου υδρογόνου με προδιαγραφές που πληρούν τις απαιτήσεις για τα ηλεκτρικά λεωφορεία, δηλαδή χρησιμοποιήσαμε το ηλεκτρικό λεωφορείο KAMAZ-6282 που κυκλοφορεί στη Μόσχα ως οδηγό μας στη σχεδίαση», εξήγησε ο Αντρέι Σαβίνκοφ, Αναπληρωτής Διευθυντής Σχεδιασμού της KAMAZ PTC. «Το λεωφορείο υδρογόνου διαθέτει εμφανή πλεονεκτήματα: είναι πράσινο και δεν χρησιμοποιείται σύστημα θέρμανσης με ντίζελ για το χώρο των επιβατών. Επιπλέον, σε σύγκριση με ένα ηλεκτρικό λεωφορείο που κινείται 70 χιλιόμετρα με πλήρη φόρτιση, ένα λεωφορείο υδρογόνου μπορεί να διανύσει 250 χιλιόμετρα, γεγονός που το καθιστά κατάλληλο ακόμη και για υπεραστικές μεταφορές».

    Η θυγατρική της KAMAZ με έδρα το Μπασκορτοστάν, η NEFAZ συναρμολόγησε το πλαίσιο και το αμάξωμα του λεωφορείου υδρογόνου και το Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης της KAMAZ τοποθέτησε τον εξοπλισμό παραγωγής ενέργειας στην οροφή. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής και πλαστικό με υψηλές προδιαγραφές ασφαλείας, γεγονός που καθιστά το όχημα ανθεκτικό σε τροχαία ατυχήματα.

    Το μεικτό βάρος του λεωφορείου KAMAZ-6282 είναι 19 τόνοι, ενώ οι συνολικές του διαστάσεις είναι 12,4×2,55×3,4 m. Το νέο προϊόν λειτουργεί σε ενεργειακά στοιχεία υδρογόνου και διαθέτει έξι κυλίνδρους για αποθήκευση συμπιεσμένου υδρογόνου. Οι κύλινδροι είναι εγκατεστημένοι στην οροφή για λόγους ασφαλείας, επομένως, σε περίπτωση διαρροής, το υδρογόνο θα ανέβει στην ατμόσφαιρα, αλλά όχι στο χώρο των επιβατών.

    kamaz

    Το συγκρότημα ισχύος παράγει ισχύ έως 45 kW και το λεωφορείο υδρογόνου κινείται από έναν άξονα ηλεκτροκίνησης της ZF. Το λεωφορείο είναι εξοπλισμένο με ένα σύγχρονο πανίσχυρο σύστημα πέδησης με EBS, ABS, ASR, EPB, διαθέτει λειτουργία συγκράτησης κλίσης, κλείδωμα οδήγησης σε περίπτωση ανοιχτής πόρτας και αισθητήρα φθοράς τακάκια. Επίσης το όχημα διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση.

    Η μέγιστη ταχύτητα του λεωφορείου είναι 80 χιλιόμετρα ανά ώρα και η αυτονομία του είναι 250 χιλιόμετρα. Το λεωφορείο διαθέτει 33 θέσεις και μπορεί να μεταφέρει έως και 80 άτομα. Το λεωφορείο έχει σχεδιαστεί έτσι να λειτουργεί σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος από -40 ° έως +40 ° С.

    Οι μηχανικοί της KAMAZ προσπάθησαν να κάνουν το λεωφορείο υδρογόνου εξαιρετικά άνετο για τους επιβάτες. Υπάρχουν συστήματα κλιματισμού διπλής ζώνης στο χώρο επιβατών και στην καμπίνα του οδηγού. Επίσης, το λεωφορείο διαθέτει αυτόματη ράμπα έτσι ώστε άτομα με κινητικά προβλήματα να μπορούν να εισέρχονται ελεύθερα στο λεωφορείο, οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να ανοίγουν οι ίδιοι τις πόρτες και υπάρχει επίσης ένα ηλεκτρονικό σύστημα που παρέχει στους επιβάτες πληροφορίες σχετικά με τους προορισμούς και τις ενδιάμεσες στάσεις.

    kamz

    «Υπάρχει ακόμη δουλειά που πρέπει να γίνει. Σχεδιάζουμε να δοκιμάσουμε το πρωτότυπο λεωφορείο υδρογόνου KAMAZ στους δρόμους της Μόσχας υπό πραγματικές συνθήκες λειτουργίας. Υπάρχει ένας αυτόνομος σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου μόνο στη Chernogolovka κοντά στη Μόσχα, οπότε δεν μπορούμε να δοκιμάσουμε το ηλεκτρικό λεωφορείο υδρογόνου αλλού. Οι δοκιμές πρέπει να ολοκληρωθούν περίπου το 2023 », δήλωσε ο Αντρέι Σαβίνκοφ. «Εάν η Μόσχα είναι έτοιμη να δημιουργήσει τις υποδομές πλήρωσης αυτού του τύπου και να χρησιμοποιήσει αυτόν τον νέο τύπο καθαρών λεωφορείων, σχεδιάζουμε να κάνουμε την τελική συναρμολόγηση των λεωφορείων υδρογόνου στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου επισκευής και κατασκευής σιδηροδρομικών οχημάτων Sokolniki στην πρωτεύουσα, όπου η KAMAZ συναρμολογεί ήδη τα ηλεκτρικά λεωφορεία της».

    Πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι ο Ρώσος πρωθυπουργός Μιχαήλ Μισούστιν ενέκρινε το Σχέδιο Ανάπτυξης της Ενέργειας Υδρογόνου τον Αύγουστο του 2021. Το σχέδιο καθορίζει τους στόχους, τις στρατηγικές πρωτοβουλίες και τα βασικά μέτρα για την ανάπτυξη αυτού του κλάδου της βιομηχανίας στη Ρωσία.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα