More

    Ταξινομήσεις ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEV) του 2021

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Ταξινομήσεις ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEV) του 2021. Ποια είναι η κατανομή ανά κατηγορία; Ποια συμπεράσματα βγαίνουν;

    Σε 3594 συνολικά ανέρχονται τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας που απέκτησαν πινακίδες κυκλοφορίας από το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών το 2021. Στο σύνολο αυτό περιλαμβάνονται καινούργια οχήματα, μεταχειρισμένα οχήματα που εισήχθησαν στη χώρα μας από εμπόρους ή από ιδιώτες, αλλά και τα οχήματα της κατηγορίας L. Δεν περιλαμβάνονται οχήματα που απέκτησαν πινακίδες κυκλοφορίας από άλλες αρχές εκτός του Υπουργείου Μεταφορών, όπως είναι τα ηλεκτρικά μοτό που λαμβάνουν πινακίδες κυκλοφορίας από την τροχαία.

    Αναλυτικά, τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας, ανά κατηγορία, που απέκτησαν ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας από τα έτη 2014-18 έως το 2021 έχουν ως εξής:

    taxinomiseis bev1

    Για το 2020, η πρώτη 16-εξάδα των κατασκευαστών με τις περισσότερες ταξινομήσεις, ανεξάρτητα της κατηγορίας ήταν οι εξής:

    taxinomiseis bev2

    Για το 2021, οι «πρωτιές», ανά κατηγορία πλέον, έχουν εξής:

    Κατηγορία L3e

    taxinomiseis bev3

    Κατηγορία L7e

    taxinomiseis bev4

    Κατηγορία M1

    taxinomiseis bev5

    Κατηγορία N1

    taxinomiseis bev6

    Διαπιστώσεις – συμπεράσματα…. και  μια συμβουλή προς τους νέους μηχανικούς

    1. Τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας που λαμβάνουν πινακίδες κυκλοφορίας από το Υπουργείο Μεταφορών τριπλασιάζονται κάθε έτος.  
    2. Η Tesla είναι η «Βασίλισσα» των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και στην Ελλάδα.
    3. Τα οχήματα κινέζικης κατασκευής κυριαρχούν στην κατηγορία L, ενώ εντυπωσιακή είναι η τρίτη θέση της κινέζικης Maxus στην κατηγορία Μ1 των επαγγελματικών οχημάτων από την πρώτη χρονιά της παρουσίας της στην Ελλάδα. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι και τα 3 λεωφορεία που πήραν φέτος πινακίδες κυκλοφορίας ήταν κινέζικης προέλευσης. Αν η κινέζικη επέλαση θα συνεχιστεί και στην κατηγορία των επιβατηγών οχημάτων θα το μάθουμε το 2024-25, τις χρονιές που οι κινέζικες εταιρείες θα κάνουν μαζική απόβαση στην Γηραιά Ήπειρο.
    4. Εντυπωσιακή είναι η τρίτη θέση που καταλαμβάνει η SMART στην κατηγορία Ν1 με 310 ταξινομήσεις, με πολλές από αυτές να προέρχονται από εισαγωγές μεταχειρισμένων.  
    5. Μέχρι τα τέλη της προηγούμενης χιλιετίας η γνώση αγγλικών ήταν αναγκαία προϋπόθεση για τους νέους μηχανικούς. Την εικοσαετία 2000 – 2020 προστέθηκαν και τα γερμανικά. Σήμερα, από ότι φαίνεται οι νέοι μηχανικοί καλό θα είναι να μάθουν … και κινέζικα. Θα είναι πολύ χρήσιμα, πολύ πιο σύντομα από όσο φανταζόμαστε, ίσως από τα επόμενα 2-3 χρόνια.

    Του Αργύρη Κοτσιλιέρη

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα