×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 1787

Από το ΜΑΝ Hybrid φορτηγό στο ηλεκτρικό φορτηγό ΜΑΝ Hybrid [Video]

Η MAN παρουσίασε ένα heavy-duty Υβριδικό φορτηγό πριν 3 χρόνια και σήμερα πλέον παρουσιάζει το MAN eMobility Truck με πλήρη και σοβαρή εμπλοκή της εταιρείας στην Ηλεκτροκίνηση.

Η MAN έθεσε τα θεμέλια για το eTruck το 2012, με την ανάπτυξη του υβριδικού οχήματος MAN Metropolis. Ήταν όμως μόλις πριν 3 χρόνια (σύμφωνα με επίσημο Δελτίου Τύπου της εταιρείας) που η ΜΑΝ είχε μετατρέψει ένα φορτηγό τράκτορα μοντέλο TGX και επέλεξε να δείξει μια εναλλακτική λύση - ένα υβριδικό φορτηγό για μεγάλες αποστάσεις στην έκθεση IAA μια έκθεση εμπορικών οχημάτων στην Γερμανία.

Η λειτουργία του

Χρησιμοποιώντας ένα παράλληλο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με πετρελαιοκινητήρα, αντί των μοτέρ που συνδέονται σε σειρά, ο πετρελαιοκινητήρας των 440hp και ο ηλεκτροκινητήρας των 190 hp, λειτουργούσαν μαζί, όταν χρειάζονταν. Ο ηλεκτροκινητήρας μπορούσε να λειτουργεί επίσης ως εναλλάκτης για να φορτίζει τα συμπαγή ηλεκτρικά συστήματα και ζύγιζε μόλις 400kg.

Η ανάκτηση ενέργειας

Η ανακτημένη ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία χωρητικότητας περίπου δύο κιλοβατώρες. Το υβριδικό TGX χρησιμοποιεί αυτή την ενέργεια για να αυξήσει τη ροπή για τον κινητήρα diesel σε κλίσεις. Ο πετρελαιοκινητήρας μπορεί επομένως να κινείται με το πιο οικονομικό εύρος στροφών κινητήρα και η πρόσθετη ροπή αποφεύγει τις μετατοπίσεις στους λόφους, εξοικονομώντας έτσι καύσιμα.

Η εμπειρία

Η αξιόλογη εμπειρία στον τομέα της τεχνολογίας της ηλεκτροκίνησης συγκεντρώθηκε σε διάφορες εφαρμογές στο πραγματικό κόσμο της αυτοκίνησης. Το 2016 ανακοινώνει το πρόγραμμα «eMobility» που η MAN Truck & Bus παρουσίασε στην τότε Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών οχημάτων του Ανοβέρου (IAA 2016), καθιστούσε σαφές πως η εταιρεία σκοπεύει να προσφέρει πολλαπλές και σημαντικές λύσεις και στον κλάδο των αμιγώς ηλεκτροκίνητων επαγγελματικών οχημάτων στο προσεχές μέλλον, θέλοντας να διασφαλίσει την βέλτιστη αποδοτικότητα αλλά και τον περιορισμό του λειτουργικού κόστους των πελατών της.

Η έκθεση IAA 2016 λοιπόν σηματοδότησε το χρόνο για να λάμψει η MAN η οποία για πρώτη φορά, παρουσίασε ένα πλήρως ηλεκτροκίνητο τράκτορα για νυχτερινή χρήση διανομών σε πόλη, π.χ. για τις αγορές τροφίμων.

Τα μελλοντικά σχέδια

Τους επόμενους μήνες, η MAN δημιούργησε ακόμα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα με βάση το MAN TGM στην κατηγορία βάρους από 18 έως 26 τόνους.

Παράλληλα, η γερμανική εταιρεία κατασκευής βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, ανακοινώνει πως θα συμμετάσχει και αυτή στην πρωτοβουλία «CharIN» (Charging Interface Initiative) που αφορά στη δημιουργία ενός κοινού προτύπου για την φόρτιση των μελλοντικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Το νέο αυτό πρότυπο θα έφερε την ονομασία «CCS» (Combined Charging System) καλύπτοντας ουσιαστικά όλο το φάσμα της ηλεκτροκίνησης.

Το 2017 η MAN Truck & Bus παρουσίασε την δική της πρόταση στον Αυστριακό οργανισμό «CNL» (Council for Sustainable Logistics), το νέου τύπου ηλεκτρικό φορτηγό, το οποίο αναμένεται να εξελιχθεί σε δοκιμές πιλοτικής χρήσης, σε συνεργασία με τις υπόλοιπες εννέα εταιρείες που συμμετέχουν στον οργανισμό. Το 2018 το MAN eTruck υποβάλλει τις δοκιμές και τα αποτελέσματα στις εννέα συνεργαζόμενες εταιρίες του CNL.

Μαζί με την ηλεκτρική κίνηση, οι βοηθητικές μονάδες όπως το ηλεκτρικό τιμόνι, οι αεροσυμπιεστές και το σύστημα κλιματισμού κινούνται επίσης ηλεκτρικά.

Αυτό καθιστά δυνατό το σύστημα διεύθυνσης εξοικονόμησης ενέργειας που εξαρτάται από τη ζήτηση. Επιπλέον, η κινητική ενέργεια του οχήματος μετατρέπεται σε ηλεκτρική ενέργεια κατά τη διάρκεια των φάσεων ρολαρίσματος ή φρεναρίσματος και στη συνέχεια το ρεύμα διοχετεύεται στη μπαταρία για αποθήκευση.

Το πρωτότυπο όχημα ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό φορτηγό, προσφέρει υψηλό όγκο φορτίου με χαμηλό απόβαρο και είναι απαλλαγμένο από εκπομπές (CO2, NOx και θόρυβο).

Χάρη στην πολυετή πείρα της στις ηλεκτροκίνητες γραμμές μετάδοσης κίνησης και την ηλεκτροκίνηση άλλων εξαρτημάτων στο MAN Lion’s City Hybrid, η MAN Truck & Bus είναι σε εξαιρετική θέση ώστε να παρέχει στις εταιρείες μεταφορών μια πρακτική και αποτελεσματική λύση στο τομέα των ηλεκτρικών λεωφορείων.

Η MAN βασίζεται σε μια αρθρωτή προσέγγιση, μέσω της οποίας η τεχνολογία φόρτισης μπορεί να επιλεγεί και να συνδυαστεί ανάλογα με τις ανάγκες, με τον αριθμό μονάδων μπαταριών ανάλογα με την απαιτούμενη αυτονομία και μεταφορική ικανότητα.

Το 2018, η MAN λανσάρει έκδοση προ-προπαραγωγής ηλεκτρικού λεωφορείου μπαταρίας (BEV) για δοκιμές πεδίου ως μέρος του οδικού χάρτη eMobility. Η σειρά παραγωγής ενός 100% ηλεκτρικού αστικού λεωφορείου θα αρχίσει πριν από το 2020.

Δείτε το σχετικό video για το ηλεκτροκίνητο φορτηγό της MAN (εξωτερικό και εσωτερικό σε 3D επιλογή). Εάν δεν διαθέτετε εξοπλισμό για την παρακολούθηση βίντεο 3D, απλά απενεργοποιήστε το 3D από το γρανάζι που βρίσκεται στην κάτω δεξιά πλευρά του βίντεο.

Η παρακολούθηση σε HD με 3D γυαλιά συνιστάται. 3D γυαλιά είναι εύκολο να αποκτηθούν στις μέρες μας.

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter