H Kia αποκαλύπτει ένα πλήρως ηλεκτρικό AWD concept, το Trail’ster [video]

Το ηλεκτρικό AWD concept Trail’ster της KIA, είναι περισσότερο εκτός δρόμου από το Soul παραγωγής, καθώς διαθέτει 150 χιλ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος.

Το Trail’ster concept ερμηνεύει το Kia Soul σαν ένα ηλεκτρικό μικρού όγκου CUV με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

“Συνεχίζουμε να φανταζόμαστε ξανά τι θα μπορούσαμε να κάνουμε με το Soul καθώς αποτελεί ένα τόσο δημοφιλές αυτοκίνητο. Όταν έχεις στη διάθεσή σου ένα τέτοιο όχημα, θέλεις να δημιουργήσεις κάποιες παραλλαγές του. Θέλεις να κάνεις διαφορετικά πράγματα με αυτό”, είπε σε συνέντευξή του στο περιοδικό Automotive Engineering ο κος Tom Kearns, επικεφαλής Σχεδίασης του Κέντρου Σχεδίασης Αμερικής της Κia, αμέσως μετά το παγκόσμιο ντεμπούτο του Trail’ster στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Σικάγο 2015.

Το προσθιοκίνητο Soul εισήχθη σαν μοντέλο στην αγορά των ΗΠΑ το 2010. Το δέυτερης γενιάς μοντέλο ακολούθησε στα μέσα του 2014, και το πλήρως ηλεκτρικό Soul EV προστέθηκε στην γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων σε επιλεγμένες αγορές των ΗΠΑ στα μέσα του 2015.

Το Concept Trail’ster έχει 64 mm μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σε σύγκριση με το Soul παραγωγής. Τα μοναδικά εξαρτήματα του αυτοκινήτου περιλαμβάνουν μια ανοιγόμενη υφασμάτινη οροφή, πλάκες ολίσθησης αλουμινίου κάτω από το αυτοκίνητο, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Ksport και ελαστικά χιονιού Pirelli Winter Carving 245/45-19.

Υπάρχουν δύο μονάδες ισχύος για το Trail’ster: ένας υπερτροφοδοτούμενος 1.6 λίτρων 4κύλινδρος κινητήρας που αποδίδει 185 hp και 251 N•m ροπής, συνδυασμένος με ένα αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και ένα σύχρονο μόνιμου μαγνήτη ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 36 hp και 136 N•m ροπής. Το ηλεκτρικό μοτέρ των 270-volt, τοποθετημένο ακριβώς μπροστά από τον πίσω άξονα και ο βενζινοκινητήρας, αποδίδουν συνολικά 220 hp και 386 N•m ροπής.

Το Trail’ster δεν έχει μηχανικές συνδέσεις μεταξύ του κινητήρα και του ηλεκτρικού μοτέρ.

Ο κος Orth Hedrick, Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού Προϊόντος για την Kia Motors America Inc. δήλωσε σε μια συνέντευξή του στο περιοδικό Automotive Engineering ότι η διαμόρφωση της μετάδοσης κίνησης του Trail’ster είναι μοναδική. “Ο βενζινοκινητήρας δίνει κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και το ηλεκτρικό μοτέρ στους πίσω τροχούς. Αυτό είναι κάτι νέο για εμάς”, είπε ο κος Hedrick.

Αν και ο βενζινοκινητήρας αποτελεί την κύρια μονάδα ισχύος, το ηλεκτρικό μοτέρ βοηθά στο να παρέχει άμεση ροπή κατά την διάρκεια της εκκίνησης όταν το τούρμπο ακόμη spooling up, σημείωσε ο κος Hedrick, προσθέτοντας, “Εάν το όχημα βρίσκεται σε ολισθηρή επιφάνεια, το ηλεκτρικό μοτέρ παρέχει επιπρόσθετη πρόσφυση σε ένα δεύτερο ζευγάρι τροχών”.

Λειτουργώντας με ελαφριές επιταχύνσεις, το ηλεκτρικό μοτέρ μπορεί να κινήσει το Trail’ster για μια εκτιμούμενη απόσταση 1.6 έως 4.8 χλμ.

Το ηλεκτρικό μοτέρ του Trail’ster λειτουργεί επίσης σαν γεννήτρια για την ανάκτηση κινητικής ενέργειας κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα, ώστε να φορτίζει την 1.2-kW•h συστοιχία μπαταριών lithium-ion polymer, η οποία βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτρικό συμπιεστή A/C και έναν εκκινητή/γεννήτρια για το σταμάτημα-ξεκίνημα όπου χρειάζεται.

Συγκριτικά με τον κινητήρα 2.0 λίτρων του Soul, το Trail’ster θέτει σαν στόχο την βελτιωμένη οικονομία καυσίμου κατά 25-30% σε συνθήκες οδήγησης εντός πόλης και κατά 5-10% σε οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο.

Το concept αντλεί τεχνολογία από τα μοντέλα παραγωγής της Kia, όπως τον 1.6 λίτρων υπερτρφοδοτούμενο κινητήρα του Forte5 SX. “Διαθέτουμε ήδη τον κινητήρα. Διαθέτουμε ήδη το ηλεκτρικό μοτέρ. Διαθέτουμε την τεχνολογία της μπαταρίας, και την πλατφόρμα”, δήλωσε ο κος Hedrick, “Χρησιμοποιούμε απλά τα υλικά και δημιουργούμε κάτι νέο και μοναδικό”.

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter