More

    Το ηλεκτρικό λεωφορείο eCitaro G της Mercedes θα είναι διαθέσιμο και με μπαταρίες στερεάς κατάστασης

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Επιστήμονες σε όλο τον κόσμο εργάζονται σκληρά σχετικά με τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης, οι οποίες θα μπορούσαν να προσφέρουν σημαντικά τεχνικά πλεονεκτήματα και πλεονεκτήματα ασφάλειας σε σχέση με τις υπάρχουσες μπαταρίες ιόντων λιθίου.

    Ωστόσο, ενώ οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης μικρής κλίμακας χρησιμοποιούνται ήδη εμπορικά σε ορισμένες εφαρμογές, οι περισσότεροι ειδικοί πιστεύουν ότι οι μεγάλης κλίμακας μπαταρίες στερεάς κατάστασης για χρήση σε οχήματα απέχουν ακόμη χρόνια από την εμπορευματοποίηση.

    Προφανώς, η Mercedes δεν έλαβε αυτό το μήνυμα, καθώς η εταιρεία χρησιμοποιεί ήδη την τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης σε μια νέα έκδοση του δικού της ηλεκτρικού λεωφορείου eCitaro.
    «Γενικά, τα οχήματα με μπαταρίες στερεάς κατάστασης δεν αναμένονταν μέχρι τα μέσα αυτής της δεκαετίας», λέει η εταιρεία. «Η Mercedes-Benz όμως είναι ταχύτερη: το νέο eCitaro G είναι το πρώτο λεωφορείο μαζικής παραγωγής στην κατηγορία του οπουδήποτε στον κόσμο, εξοπλισμένο με μπαταρίες στερεάς κατάστασης.»

    Η Mercedes θα διαθέσει τα αρθρωτά λεωφορεία eCitaro G με προαιρετικές μπαταρίες στερεάς κατάστασης ως εναλλακτική λύση ως προς τις παραδοσιακές μπαταρίες ιόντων λιθίου. Η εταιρεία λέει ότι οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης προσφέρουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και βελτίωση κατά 25% στην ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με τα τελευταία στοιχεία ιόντων λιθίου.

    Στο eCitaro G, τα στοιχεία στερεάς κατάστασης αποτελούν μια συστοιχία μπαταρίας (χωρισμένη σε πέντε μονάδες στην οροφή) χωρητικότητας 441 kWh, σε σύγκριση με 396 kWh για τη συστοιχία ιόντων λιθίου. Η αυτονομία εκτιμάται σε 136 μίλια σε μέσες συνθήκες, ή 105 μίλια το χειμώνα με τη λειτουργία του καλοριφές, μια βελτίωση περίπου 10 τοις εκατό σε σύγκριση με την επιλογή Li-ion. Η συστοιχία της μπαταρίας στερεάς κατάστασης αναμένεται επίσης να έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής – η Mercedes εγγυάται τη μπαταρία στερεάς κατάστασης για 10 χρόνια ή 280 MWh ενεργειακής απόδοσης.

    Υπάρχει όμως ένα μειονέκτημα. Σύμφωνα με τη Mercedes, οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης «περιορίζονται στην ικανότητα γρήγορης φόρτισης» σε σύγκριση με την επιλογή μπαταρίας ιόντων λιθίου.

    Πηγή

    Mercedes eCitaro G electric bus to be available with solid-state batteries

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα