Η μάχη των φορτηγών του μέλλοντος συνεχίζεται...Ο Elon Musk αποκαλύπτει το ηλεκτρικό φορτηγό Tesla [Video]

Ο Elon Musk αποκαλύπτει το ηλεκτρικό φορτηγό Tesla, μαζί και το εκπληκτικό νέο ηλεκτρικό σπορ Roadster.

Χρησιμοποιώντας τα φορτηγά ντίζελ τώρα είναι «οικονομική αυτοκτονία», λέει ο Musk - αλλά οι ερωτήσεις παραμένουν για την δυνατότητα της εταιρείας να καλύψει τη ζήτηση Ο Elon Musk αποκάλυψε την

Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017 το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό της Tesla το βράδυ της Πέμπτης σε εκδήλωση στο Λος Άντζελες, το οποίο περιελάμβανε και την έκπληξη που αποκάλυψε ένα νέο σπορ αυτοκίνητο Tesla.

Το νέο Roadster, το οποίο έχει το ίδιο όνομα με το πρώτο ηλεκτρικό όχημα που παράγεται από την Tesla από το 2008 έως το 2012, προέκυψε από το πίσω μέρος ενός από τα φορτηγά στο τέλος της παρουσίασης που εστιάστηκε σε μεγάλο βαθμό στις οικονομικές ανάγκες αλλά και τις επιδόσεις των οδηγών φορτηγών.

Ενώ το σπορ αυτοκίνητο προκάλεσε ενθουσιασμό για τους λάτρεις του Tesla, ένα μεγάλο μέρος της εκδήλωσης επικεντρώθηκε στην εικόνα του φορτηγού σε οδηγούς φορτηγών - πελάτες με πολύ διαφορετικές ανησυχίες από τον μέσο ιδιοκτήτη της Tesla.

Σε τυπικό στυλ Musk, ο CEO είχε προωθήσει το φορτηγό στο Twitter όλη την εβδομάδα. Την Κυριακή υποσχέθηκε ότι «θα σβήσει το μυαλό σας από το κρανίο σας και θα περάσει σε μια εναλλακτική διάσταση», ενώ την Τετάρτη διαδίδει ότι το φορτηγό «μπορεί να μετατραπεί σε ρομπότ, να καταπολεμήσει τους αλλοδαπούς και να κάνει μια κόλαση ενός latte».

Δεν υπήρχε μηχάνημα espresso, αλλά ο Musk υπόσχεται έναν κατάλογο χαρακτηριστικών γνωρισμάτων πλυντηρίων που ισχυριζόταν ότι θα εξασφαλίσει ότι το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας θα είναι κατά 20% λιγότερο ανά μίλι σε σύγκριση με τα φορτηγά ντίζελ. Ανάμεσά τους: ταχύτερη επιτάχυνση, καλύτερη απόδοση σε ανηφόρα, αυτονομία 500 μιλίων (805 km) με μέγιστο βάρος στην ταχύτητα του αυτοκινητόδρομου και "θερμοπυρηνικό γυαλί με αντιεκρηκτική προστασία" στο παρμπρίζ.

Τα χαρακτηριστικά ασφαλείας περιλαμβάνουν ενισχυμένο αυτόματο πιλότο (autopilot), τεχνολογία διατήρησης λωρίδων και σχεδιασμό που καθιστά το "δίπλωμα και την ανατροπή του φορτηγού "αδύνατη ", δήλωσε ο Musk.

Η εταιρεία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα δίκτυο "Megachargers" (σε αντίθεση με τους "υπερφορτιστές" που χρησιμοποιούνται από άλλα οχήματα Tesla) που μπορούν να παράγουν φόρτιση 400 μιλίων σε 30 λεπτά.

Ο Musk ισχυρίστηκε ότι θα ήταν "οικονομική αυτοκτονία" να συνεχίσει να χρησιμοποιεί φορτηγά ντίζελ, λέγοντας ότι η έκδοση Tesla, εάν οδηγιόταν σε convoy, θα ήταν φθηνότερη από ό, τι η μεταφορά εμπορευμάτων σιδηροδρομικώς.

Οι υποσχέσεις του CEO για το νέο Roadster δεν ήταν λιγότερο φιλόδοξες. Ο Musk δήλωσε ότι η επιτάχυνση του αυτοκινήτου από 0 έως 60 mph και 0-100 mph, καθώς και η ταχύτητα των τετρακιών μιλίων, ήταν όλα "παγκόσμια ρεκόρ" για τα αυτοκίνητα παραγωγής.

Είπε ότι η παραγωγή στα φορτηγά θα ξεκινήσει το 2019 και τα σπορ αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα το 2020.

Παρά την εμπιστοσύνη που αποδίδει ο Musk, αναμφισβήτητα θα προκύψουν ερωτήματα σχετικά με την ικανότητα της εταιρείας να κατασκευάζει τα νέα οχήματα.

Η Tesla έκανε το πρώτο του σεντάν μαζικής παραγωγής, το Model 3, τον Ιούλιο του 2017, όταν ο κατάλογος αναμονής για το όχημα ήδη αριθμούσε πάνω από 500.000. Από τότε, η παραγωγή δεν έχει προχωρήσει ομαλά.

Το τρίτο τρίμηνο του 2017, η εταιρεία παρήγαγε μόλις 260 Model3 - αρκετά κάτω από τα 1.500 που είχε υποσχεθεί τον Αύγουστο. H Tesla κατηγoρήθηκε για "καθυστέρηση παραγωγής". Η Wall Street Journal ανέφερε ότι μόλις τον Σεπτέμβριο τα αυτοκίνητα κατασκευάζονταν ακόμη με το χέρι και όχι με μια αυτοματοποιημένη γραμμή συναρμολόγησης.

Μερικοί εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της εταιρείας Fremont της Καλιφόρνιας προσπαθούν να συνενώσουν τις δυνάμεις τους με την United Auto Workers σε μια εκστρατεία που αναφέρει κυρίως ότι τα ποσοστά τραυματισμών του εργοστασίου είναι πάνω από το μέσο όρο. Η εταιρεία έχει επίσης πληγεί από διάφορες καταγγελίες και αγωγές από υπαλλήλους και εργολάβους που επικαλούνται τις διακρίσεις λόγω φύλου ή/και φυλετική διάκριση.

Την Τρίτη, η εταιρεία επέστρεψε στην κάλυψη των καταγγελιών από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και υποστήριξε ότι ο πληρεξούσιος που εκπροσωπεί κάποιους ενάγοντες έχει ένα ιστορικό «εκβιασμού χρημάτων για αξιόλογους ισχυρισμούς».

Στην Tesla, θα προστιμούσαμε να πληρώναμε 10 φορές τη ζήτηση διακανονισμού σε νομικές αμοιβές και θα αγωνιστούμε μέχρι τέλος, αντί να ενδώσουμε σε εκβιασμούς και να επιτρέψουμε αυτή την κατάχρηση του νομικού συστήματος

Tesla, εταιρεία

Η μάχη στην αγορά ηλεκτρικών φορτηγών έχει ανάψει για τα καλά.

Τον Σεπτέμβριο, η Daimler AG ανακοίνωσε την παράδοση των πρώτων ηλεκτρικών φορτηγών της στην United Parcel Service (UPS). Άλλες εταιρείες που ασχολούνται με ηλεκτρικά φορτηγά περιλαμβάνουν τις Volkswagen, Cummins και Bosch-Nikola αλλά και εμείς στο προηγούμενο τεύχος είχαμε σχετικές παρουσιάσεις για την μάχη αυτή των μελλοντικών φορτηγών.

Video: O Elon Musk παρουσιάζει νέο ηλεκτρικό φορτηγό Tesla

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter