More

    Ηλεκτρικά βαρέα φορτηγά θα χρησιμοποιούν το Detroit ePowertrain

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Daimler Trucks North America (DTNA) ανακοίνωσε ότι το Detroit ePowertrain θα κινεί τα επερχόμενα φορτηγά οχήματα eCascadia και eM2, ως μέρος της στρατηγικής της Daimler Trucks για τη δημιουργία μιας ομοιόμορφης βασικής αρχιτεκτονικής για την παγκόσμια σειρά ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία.
    Η Daimler ανακοίνωσε επίσης σχέδια για επένδυση 20 εκατομμυρίων δολαρίων στη μονάδα παραγωγής της θυγατρικής της που βρίσκεται στο Ντιτρόιτ, Μίσιγκαν, η οποία θα χρησιμεύσει ως η Βορειοαμερικανική πηγή εξαρτημάτων του Detroit ePowertrain.

    Αρχικά, το Detroit ePowertrain θα προσφέρει σχεδιασμό eAxle που λειτουργεί στα 400 βολτ και θα προσφέρεται σε δύο παραλλαγές κατάλληλες για μια ποικιλία εφαρμογών επαγγελματικών οχημάτων. Η σχεδίαση ενός μοτέρ έχει ονομαστική ισχύ 180 ίππων και παρέχει μέγιστη ροπή έως 11.500 lb-ft, ενώ η σχεδίαση διπλού κινητήρα προσφέρει έως 360 hp και 23.000 lb-ft. Το Detroit ePowertrain μπορεί να συνδυαστεί με μία από τις τρεις επιλογές μπαταρίας για το eCascadia και eM2: την έκδοση 210 kWh, την έκδοση 315 kWh και την έκδοση 475 kWh. Οι μπαταρίες αποτελούνται από συστοιχίες πρισματικών στοιχείων ιόντων λιθίου. Οι πρώτες προσφορές ePowertrain της Detroit θα προσφέρουν μέγιστη αυτονομία τουλάχιστον 230 μιλίων για το μεσαίου μεγέθους eM2 και 250 μιλίων για τον τράκτορα Κατηγορίας 8 eCascadia.

    «Ο συνδυασμός Βαρέων Φορτηγών και Detroit προσφέρει μια απίστευτη εμπειρία στους πολύτιμους πελάτες μας για πάνω από τέσσερις δεκαετίες», δήλωσε ο Rakesh Aneja, επικεφαλής του eMobility στο DTNA. «Ένα ολοκληρωμένο ePowertrain από την Detroit σέβεται αυτήν την κληρονομιά και μας μεταφέρει σε μια νέα εποχή για τη βιομηχανία, βελτιώνοντας τη λειτουργική αποδοτικότητα, ενώ ταυτόχρονα εξαλείφουμε τις εκπομπές της εξάτμισης».

    «Χρησιμοποιώντας το Detroit ePowertrain μας για να τροφοδοτήσουμε το βαρύ φορτηγό eCascadia και το eM2, προσφέρουμε στους αγοραστές βαρέων φορτηγών το ίδιο επίπεδο εμπιστοσύνης που έρχεται με το συμβατικό χαρτοφυλάκιο μας, γνωστό σε ολόκληρο τον κλάδο ως το καλύτερο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας – καμία μπάρα» είπε ο Ανώτερος Αντιπρόεδρος της DTNA Richard Howard

    Η αρχική παραγωγή του Detroit ePowertrain αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2021. Η έναρξη της παραγωγής και για τα δύο μοντέλα βαρέων φορτηγών θα ξεκινήσει το 2022.

    Πηγή: https://chargedevs.com/newswire/  (Charles Morris)

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα