More

    Τα Fiat 500 και Panda είναι τα πρώτα που υιοθετούν τη νέα ήπια-υβριδική τεχνολογία της FCA

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Τα Fiat 500 και Fiat Panda θα είναι τα πρώτα μοντέλα FCA που θα είναι εξοπλισμένα με τη νέα υβριδική τεχνολογία του ομίλου. Συνδυάζοντας ένα νέο κινητήρα βενζίνης 3-κυλίνδρων με έναν ηλεκτροκινητήρα BSG 12V και μια μπαταρία λιθίου, το ήπιο υβριδικό – mild-hybrid 500 και το Panda αναμένεται να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη στρατηγική της FCA για την ηλεκτρική κινητικότητα.

    Σε σύγκριση με τον 1.2-liter κινητήρα βενζίνης των 70 ίππων, ο κινητήρας MHEV βελτιώνει την απόδοση καυσίμου, μειώνοντας τις εκπομπές CO2 στο δρόμο κατά 30% χωρίς να παρεμποδίζει την απόδοση.

    Ο νέος 3-κύλινδρος FireFly έχει μέγιστη ισχύ εξόδου 70hp (51kW) στις 6.000 rpm και μέγιστη ροπή 92 Nm στις 3.500 rpm. Η κυλινδροκεφαλή έχει δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο και έναν εκκεντροφόρο με συνεχή μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων.

    Η μονάδα Fiat περιλαμβάνει ένα συμπαγή θάλαμο καύσης, αγωγούς εισαγωγής υψηλής πίεσης και εξωτερική ανακύκλωση καυσαερίων (EGR), παρέχοντας λόγο συμπίεσης 12: 1 για βελτιωμένη θερμική απόδοση.

    Ο στροφαλοθάλαμος, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Teksid, είναι κατασκευασμένος από κράμα αλουμινίου υψηλής πίεσης με χαλύβδινες επενδύσεις κυλίνδρων, για τη μείωση των χρόνων έναρξης και το βάρος του κινητήρα σε μόλις 77kg.

    Το σύστημα BSG είναι τοποθετημένο απευθείας στον κινητήρα και λειτουργεί από τη ζώνη που οδηγεί επίσης τα βοηθητικά εξαρτήματα. Το σύστημα ανακτά ενέργεια κατά τη διάρκεια της πέδησης και επιβράδυνσης και το αποθηκεύει στη μπαταρία λιθίου 11Ah. Αυτή η ισχύς μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επανεκκίνηση του κινητήρα σε λειτουργία Stop & Start και υποβοήθηση επιτάχυνσης σε μέγιστο επίπεδο 3.600W.

    Η μονάδα κίνησης του ήπιου-υβριδικού συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα