Eυρωπαϊκά Hλεκτρικά Oχήματα [video]

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν της μόδας στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι. Λίγοι κατασκευαστές αυτοκινήτων είχαν νέα οχήματα με ΜΕΚ, υπήρξαν όμως αναβαθμίσεις σε διάφορα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραγωγής, και μερικά πρωτότυπα πολλά υποσχόμενα.

Renault Zoe

Το Renault Zoe, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη, απέκτησε μια ουσιαστική αναβάθμιση της μπαταρίας. Μια διαθέσιμη συστοιχία μπαταριών 41 kWh προσφέρει στο μικρό hatchback αυτονομία 300-400 χλμ. – η μεγαλύτερη για οποιοδήποτε όχημα πωλείται στην Ευρώπη εκτός των Tesla. Η νέα συστοιχία χρησιμοποιεί στοιχεία της LG Chem, και καταλαμβάνει τον ίδιο χώρο με την παλιά.

«Η νέα μπαταρία καταργεί το τελευταίο ψυχολογικό φράγμα της αγοράς ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, καθώς οι ιδιοκτήτες του Zoe μπορούν πλέον να κάνουν μεγαλύτερες διαδρομές και να απολαύσουν ευρύτερη ποικιλία συνθηκών οδήγησης χωρίς το άγχος της φόρτισης», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

GLM G4

Η εταιρεία GLM, ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων από το Kyoto της Ιαπωνίας, παρουσίασε το πρωτόπυπο supercar G4, το οποίο προσέλκυσε τα βλέμματα για τις υψηλής τεχνολογίας πόρτες του, οι οποίες αναδιπλώνονται εντυπωσιακά για να προσφέρουν πρόσβαση στο τεσσάρων θέσεων εσωτερικό του. Το σύνολο που το κινεί αποτελείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ ισχύος 536 ίππων και 737 ft-lb ροπής – διαθέτει διαμοιρασμό της ροπής και κιβώτιο μετάδοσης πολλαπλών σταδίων.

Ο χρόνος για το 0-100 είναι 3.7 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα και η αυτονομία του εκτιμάται στα 400 χιλιόμετρα. Η GLM σκοπεύει να το θέσει σύντομα σε παραγωγή και προς πώληση στις Ασιατικές αγορές για περίπου $224,000.

Το αυτοκίνητο της GLM αποτελεί συνεργασία της εταιρείας με την Ολλανδική Savage Rivale, η οποία είχε σχεδιάσει αρχικά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το 2011, βασιζόμενο σε δικού της σχεδιασμού σασί, το οποίο όμως δεν μπήκε ποτέ σε παραγωγή, κυρίως λόγω του υψηλού κόστους ανάπτυξης και της μικρής κληρονομιάς της εταιρείας στον χώρο του αυτοκινήτου. Η GLM, διαθέτει ακόμη ένα σπορ ηλεκτρικό αυτοκίνητο προς πώληση στην Ιαπωνία, με επιδόσεις αντίστοιχες του αρχικού Tesla Roadster, πάλι σε συνεργασία με άλλη μια Ιαπωνική εταιρεία κατασκευής αμαξωμάτων.

Mercedes-Benz Generation EQ

Η Mercedes-Benz παρουσίασε επίσης ένα πρωτότυπο EV: το Generation EQ προμηνύει την επερχόμενη σειρά ηλεκτρικών της εταιρείας (ίσως μια ολόκληρη υπο μάρκα), τα οποία θα είναι «Συνδεδεμένα, Αυτόνομα, Κοινής χρήσης και Ηλεκτρικά». Κάποιος στην Daimler (τουλάχιστον στο τμήμα Marketing) κρατάει τα ηνία για τις σημαντικότερες επερχόμενες τάσεις.

Παρά το γεγονός ότι ομοιάζει αρκετά με το GLC crossover, το Generation EQ βασίζεται στη δική του αρθρωτή αρχιτεκτονική. Διαθέτει ένα ζεύγος ηλεκτρικών μοτέρ, με συνολική ισχύ 400 ίππων, και μια συστοιχία μπαταριών κάτω από το δάπεδο μεγέθους 70 kWh κατασκευασμένη από το τμήμα Accumotive της Daimler. Η αυτονομία είναι περίπου 800 χιλιόμετρα.

Smart Fortwo

Η Smart παρουσίασε το fortwo με ηλεκτρική κίνηση του 2018, το οποίο θα ξεκινήσει να διατίθεται προς πώληση στις ΗΠΑ στο πρώτο μισό του επόμενου έτους.

Ενσωματώνει τον επανασχεδιασμό του 2016 των μοντέλων της εταιρείας, όμως οι ηλεκτρικές αναβαθμίσεις δεν διαθέτουν κάτι πρωτοποριακό. Ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 80 hp και μια συστοιχία μπαταριών 17.6-kWh προσφέρουν 160 χιλιόμετρα αυτονομίας για την έκδοση με τη σκληρή οροφή, και 155 χιλιόμετρα για την Cabrio έκδοση. Υπάρχει επίσης το τετράθυρο μοντέλο forfour διαθέσιμο μόνο στην Ευρώπη.

Volkswagen e-Golf & e-up

Η Volkswagen διαθέτει το νέο e-Golf με μεγαλύτερη μπαταρία, αυξάνοντας την αυτονομία σε περισσότερα από 160 χιλιόμετρα. Το ενδιαφέρον όμως στο περίπτερο της VW στο Σαλόνι της Γενεύης μονοπώλησε το νέο πρωτότυπο I.D. Concept, ένα ηλεκτρικό hatchback το οποίο η εταιρεία δήλωσε πως θα διατεθεί προς πώληση το 2020. Θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα κατασκευαστεί επάνω στη νέα αρθρωτή αρχιτεκτονική MEB της VW, η οποία έχει σχεδιαστεί ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα.

Το I.D. φέρει ένα μοτέρ 168 hp στους πίσω τροχούς, μια συστοιχία μπαταριών κάτω από το δάπεδο, και αυτονομία 400 έως 600 χιλιόμετρα.

Το I.D. Concept περιλαμβάνει μια προεπισκόπηση μιας πλήρους αυτοματοποιημένης λειτουργίας οδήγησης, την οποία η Volkswagen ελπίζει να εισάγει εντός του 2025. Όταν το αυτοκίνητο θα βρίσκεται σε αυτόματη λειτουργία, το τιμόνι θα υπαναχωρεί εντός του ταμπλό, ελευθερώνοντας χώρο για τους επιβάτες (και καταργώντας τον πειρασμό να αναλάβει ο οδηγός τον έλεγχο).

BMW i3

Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της BMW i3 πρώτο άνοιξε μία νέα εποχή στον τομέα των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων πόλης. Η πρωτότυπη εμφάνιση του αυτοκινήτου που δεν το αφήνει απαρατήρητο σε συνδυασμό με την εφαρμογή όλων σχεδόν των έξυπνων τεχνολογιών της αυτοκινητοβιομηχανίας, συνθέτουν ένα μοναδικό για τα σημερινά δεδομένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μπορεί να καλύψει μια απόσταση 100 χιλιομέτρων, με κόστος που ανέρχεται στο 1,5 ευρώ!

Διαβάστε όλη την παρουσίαση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου BMW i3 εδώ. Πλέον και με μπαταρία αναβάθμισης.

 

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter