More

    Πιλοτικό έργο εφαρμογής δυναμικής φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η ισραηλινή εταιρία Electreon θα συμμετέχει στο έργο eCharge που πραγματοποιείται από το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Braunschweig και χρηματοδοτείται από τη γερμανική κυβέρνηση. Στην κοινοπραξία συμμετέχουν μεταξύ άλλων η Volkswagen και η Eurovia. Η Electreon θα προσφέρει την ασύρματη τεχνολογία δυναμικής φόρτισης (φόρτιση ενώ το όχημα κινείται).

    Οι συνεργάτες του έργου eCharge στοχεύουν στην ανάπτυξη μιας οικονομικά αποδοτικής λύσης για την επαγωγική φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων ενώ αυτά κινούνται και η γερμανική κυβέρνηση θα υποστηρίξει το έργο αυτό με χρηματοδότηση 1,9 εκατ. ευρώ. Οι συνεργάτες έχουν σχεδιάσει να ενσωματώσουν τις μονάδες στο οδόστρωμα.

    Η ισραηλινή εταιρία είναι πλέον ο συνεργάτης που θα παρέχει την υπάρχουσα ασύρματη τεχνολογία δυναμικής φόρτισης. Η εταιρία θα αναλάβει και άλλες εργασίες του έργου. Η Electreon θα ενσωματώσει τον ασύρματο δέκτη οχημάτων που έχει αναπτύξει σε ένα ηλεκτρικό όχημα της Volkswagen που έχει δοκιμαστεί στο Electric Road. Η δοκιμαστική διαδρομή φόρτισης θα κατασκευαστεί στο DuraBASt, τη γερμανική εθνική μονάδα δοκιμών επί του δρόμου, κοντά στην Κολωνία.


    Διβάστε το άρθρο με τίτλο “Πιλοτική εφαρμογή ασύρματης φόρτισης σε κίνηση ηλεκτρικών οχημάτων στο Ισραήλ “


    «Η επαγωγική φόρτιση προσφέρει πολλές δυνατότητες εδώ», δήλωσε ο ο Dr Nikolai Ardey, Επικεφαλής της Volkswagen Group Innovation, εξηγώντας την πρωτοβουλία της εταιρίας. Ο Dr Nikolai Ardey πιστεύει ότι η τεχνολογία αυτή θα μπορούσε, καταρχήν, να χρησιμοποιηθεί από όλες τις κατηγορίες των οχημάτων, από επιβατηγά αυτοκίνητα έως φορτηγά. «Με αυτό το έργο, θέλουμε να κατανοήσουμε καλύτερα την τεχνολογία και να εξετάσουμε τις δυνατότητές της σε σύγκριση με τις εναλλακτικές λύσεις», είπε.

    Η ομάδα του έργου θέλει επίσης να ερευνήσει μεθόδους χρέωσης και οικονομικούς τρόπους λειτουργίας καθώς και κατασκευής. Εάν το έργο eCharge στεφτεί με επιτυχία, θα μπορούσαν να κατασκευαστούν διάφοροι «E-Corridors» (Ηλεκτρικοί Διάδρομοι) στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους σε τακτά διαστήματα και να έχουν μήκος 25 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Braunschweig, αυτοί οι διάδρομοι μπορούσαν να οδηγήσουν σε επέκταση της αυτονομίας κατά 20% ανά διάδρομο.

    Η ElectReon, αναζητώντας την ομοσπονδιακή συμμετοχή και ισχυρούς συνεργάτες και δυνατότητες, δημιουργεί τώρα μια γερμανική θυγατρική. Ο Oren Ezer, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Electreon, θεωρεί τη Γερμανία «παγκόσμιο ηγέτη» στις μεταφορές και «σημείο εισόδου στις ευρωπαϊκές και παγκόσμιες αγορές».

    Η ισραηλινή εταιρεία έχει ήδη δεσμούς με τη Γερμανία. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ElectReon συνεργάζεται ήδη με την Eurovia και την εταιρία κοινής ωφελείας EnBW. Η Eurovia συμμετέχει επίσης στο έργο eCharge για την κατασκευή δρόμων.

    Η γερμανική θυγατρική της Electreon θα διευθύνεται από τον Dr Andreas Wendt, ο οποίος προηγουμένως ήταν υπεύθυνος για τις προσπάθειες ασύρματης φόρτισης της Toyota στη Γερμανία.

    Τα αποτελέσματα από το έργο eCharge μπορούν επίσης να τροφοδοτήσουν άλλα πιλοτικά έργα της Electreon στη Σουηδία και στο Ισραήλ ή στην Ιταλία. Οι επιστήμονες του έργου eCharge θα εξετάσουν για παράδειγμα νέα υλικά κατασκευής δρόμων για την ενσωμάτωση και τη λειτουργία της τεχνολογίας φόρτισης. Η διάρκεια ζωής των οδοστρωμάτων με αυτήν τη νέα τεχνολογία και οι δυνατότητες συντήρησης του δρόμου είναι άλλοι κρίσιμοι τομείς της έρευνας.

    Πηγή: https://www.tu-braunschweig.de/

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα