More

    Ζήτηση ρεκόρ για LNG στις βαριές μεταφορές στη Γερμανία

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Ως καύσιμο χαμηλών εκπομπών ρύπων, το φυσικό αέριο γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στους ειδικούς της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ο όγκος των πωλήσεων υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στους 46 γερμανικούς σταθμούς ανεφοδιασμού LNG τριπλασιάστηκε το 2020 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας έρευνας που διεξήχθη από την πρωτοβουλία Zukunft Gas.

    Αυτή η τάση επιβεβαιώνεται από την υψηλή ζήτηση για φορτηγά LNG ως μέρος του προγράμματος χρηματοδότησης βαρέων επαγγελματικών οχημάτων χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας ή / και χαμηλών εκπομπών CO2 που ξεκίνησε το 2018. Περίπου το 87% των αιτήσεων χρηματοδότησης που λήφθηκαν μέχρι το τέλος του 2020 αφορούσαν οχήματα LNG και ένα άλλο 12% για οχήματα που λειτουργούν με πεπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG).

    «Δεν υπάρχει σχεδόν καμία εναλλακτική λύση εκτός από το φυσικό αέριο ως εναλλακτικό καύσιμο σε τη βαριά κυκλοφορία, ειδικά με τη μορφή LNG», εξηγεί ο Δρ Timm Kehler, Διευθύνων Σύμβουλος της Zukunft Gas. «Οι ειδικοί της εφοδιαστικής όχι μόνο επωφελούνται από τις μεγάλες αποστάσεις και τις γρήγορες διαδικασίες ανεφοδιασμού χωρίς περιττές διακοπές της λειτουργίας. Η μετάβαση στο φυσικό αέριο αξίζει επίσης οικονομικά χάρη στην απαλλαγή από τα διόδια, που διαρκεί μέχρι το 2023. Και με τη συνέχιση της χρηματοδότησης των οχημάτων ως μέρος του προγράμματος Αντικατάστασης Στόλων Φορτηγών, οι νομοθέτες υποστηρίζουν επίσης την ανάπτυξη της αγοράς. Η επέκταση των πρατηρίων καυσίμων προχωρά επίσης. Ο αριθμός των σταθμών LNG στη Γερμανία έχει αυξηθεί σήμερα σε 46. Πολλά περισσότερα θα ξεκινήσουν να λειτουργούν φέτος.»

    Μόνο το 2020, οι πωλήσεις σχεδόν 48.000 τόνων LNG απέτρεψαν εκπομπές CO2 ισοδύναμες με περίπου 36.500 τόνους σε σύγκριση με τα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Σύμφωνα με τα σχέδια του Γερμανικού Ομοσπονδιακού Υπουργείου Μεταφορών, αναμένονταν εξοικονόμηση μόνο 20.000 τόνων ισοδυνάμου CO2 έως το 2020. Εάν το bioLNG χρησιμοποιηθεί όλο και περισσότερο στο μέλλον, τα οχήματα αυτά θα είναι ακόμη σχεδόν κλιματικά ουδέτερα.

    lng germany

    Επιπλέον, η χρήση φυσικού αερίου, με τη μορφή LNG και CNG, μειώνει σημαντικά τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου και σωματιδίων. Σε σύγκριση με τα αντίστοιχα πετρελαιοκίνητα, τα φορτηγά φυσικού αερίου έχουν επίσης 50% χαμηλότερες εκπομπές θορύβου. Ως αποτέλεσμα, τα οχήματα φυσικού αερίου είναι επίσης κατάλληλα για διανομές, ειδικά σε περιοχές στο κέντρο της πόλης κατά τη διάρκεια της νύχτας.

    Αυτό αντικατοπτρίζεται σε στατιστικά στοιχεία ταξινομήσεων στην Γερμανική Ομοσπονδιακή Αρχή Μεταφορών, όπου με σχεδόν 1.400 οχήματα φυσικού αερίου που ταξινομήθηκαν πρόσφατα, η κατηγορία βαρέων οχημάτων σημείωσε ρεκόρ το 2020. Επίσης, τα φορτηγά φυσικού αερίου σημείωσαν αύξηση άνω του 80% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Οι νέες ταξινομήσεις αυξήθηκαν επίσης σημαντικά για τα οχήματα άνω των 12 τόνων, κατά 31%.

    Ωστόσο, για να συνεχιστεί η εκμετάλλευση των πλεονεκτημάτων του φυσικού αερίου στον τομέα των μεταφορών, το πλαίσιο πολιτικής πρέπει επίσης να είναι κατάλληλο. «Εάν θέλουμε να συνεχίσουμε την πορεία όσον αφορά την προστασία του περιβάλλοντος μέσω του φυσικού αερίου, από το 2023, το LNG δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αποκλειστεί από την εμπορία ποσοστώσεων αερίων του θερμοκηπίου, όπως απαιτείται από την οδηγία για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας RED II. Διαφορετικά, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις θα εξαναγκαστούν να εγκαταλείψουν τη δραστηριότητα των πρατηρίων καυσίμων LNG, πράγμα που θα σήμαινε απώλεια πολύτιμων υποδομών για τις μελλοντικές πωλήσεις bioLNG. Ενώ, στις βαριές μεταφορές, ο στόχος της κλιματικής ουδετερότητας θα μείνει πολύ πίσω», καταλήγει ο Kehler.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα